Die lasnaden zijn juist vet...

sow hey dat duurt echt langjasperrr91 schreef:Haha, nee heb geen licht inderdaad.
Ik heb er 10km mee gereden zo, en toen raakte ik mijn rbw kwijt. Ze zeiden er wel wat over dat ik geen licht had, maar deden er verder niks mee. We zijn nu alweer 2 maanden verder ofzo, en heb me rbw nog niet terug (volgende week als het goed is).
achja ik wacht al sinds mijn 9e want toen begon ik brommer te rijden en toen zag ik er al naar uit om rbw te hebbenjasperrr91 schreef:Duurt ook te lang, kon er helaas niks aan doen.
Heb verschillende keren gebeld, brieven gestuurd etc. Zelfs poging gedaan om in hoger beroep te gaan, maar die werd afgewezen omdat ik mijn rijbewijs niet nodig had voor mijn werk omdat ik nog op school zat. Dus uiteindelijk me eigen er maar bij neergelegd dat ik geduld moest hebben.
Ook al iemand die vroeg begon met rijden. 2 wieler zat ik voor het eerst op op mijn 11de ofzo.offroad schreef:achja ik wacht al sinds mijn 9e want toen begon ik brommer te rijden en toen zag ik er al naar uit om rbw te hebbenjasperrr91 schreef:Duurt ook te lang, kon er helaas niks aan doen.
Heb verschillende keren gebeld, brieven gestuurd etc. Zelfs poging gedaan om in hoger beroep te gaan, maar die werd afgewezen omdat ik mijn rijbewijs niet nodig had voor mijn werk omdat ik nog op school zat. Dus uiteindelijk me eigen er maar bij neergelegd dat ik geduld moest hebben.
en nu zondag wordt ik eindelijk 16![]()
dus ik wordt de 15e ''16''
dan heb ik 17e theorie examen brommer
en dan beginnen de 18e m'n examens
dan heb ik op 26e laatste examen
en dan heb ik 27e als het goed is praktijk als ik dan geslaagd ben voor theorie
dus druk zat