Houd hem netjes

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dit is echt wel het laatste wat je tegen hem hoeft te zeggenRikkert schreef: Houd hem netjes
Ja nou, er zijn mensen die hun brommer zo mooi gemaakt hebben, en dat de volgende dag dat ding aan stront is.Dominator33 schreef:Dit is echt wel het laatste wat je tegen hem hoeft te zeggenRikkert schreef: Houd hem netjes![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
.. Ik zeg ook dat het in mijn ogen mooi is. Niet dat hij er niet meer aan mag zitten..Dick schreef:ja, maar meestal wil je gewoon met je brommert bezig blijven, dus eigelijk is die nooit af.....
Daar heb je helemaal gelijk in, alleen er gaat wel veel geld in zitten hoorDick schreef:ja, maar meestal wil je gewoon met je brommert bezig blijven, dus eigelijk is die nooit af.....
nee dan zet je er bijv. stuurraisers op voor de veranderingDick schreef:ja, maar meestal wil je gewoon met je brommert bezig blijven, dus eigelijk is die nooit af.....
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Cilinder hou ik gewoon in huis hoor, wordt nog even netjes gehoond.luco schreef:jammer van die andere cillinder, had hem netjes origineel gehouden...
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Denk niet dat mensen daar dan meer opletten als de brommer zienluco schreef:haha oke, kan je niet meer oprecht zeggen dat hij altijd origineel is geweest! ghehe ja ik zou hem ook nog wel even in de schuur houden als ik jou was. lekker touren met dit weer neem ik aan?
Mee eens, vanmiddag ook even lekker over de dijk geweest, leuke bochtenD-Evo schreef:Denk niet dat mensen daar dan meer opletten als de brommer zienluco schreef:haha oke, kan je niet meer oprecht zeggen dat hij altijd origineel is geweest! ghehe ja ik zou hem ook nog wel even in de schuur houden als ik jou was. lekker touren met dit weer neem ik aan?![]()
Touren: Zovaak als het kan!
9200''luco schreef:jaja vol lof natuurlijk! mooi, hoeveel km heb je er nou al op zitten dan?
Haha, de brommer wordt ook bijna elke dag wel schoongemaakt.luco schreef:ho eens, dacht veel minder! maar dan ziet hij er nog vrij netjes uit. ga je hem net zoals mij deze winter helemaal uit elkaar halen en poetsen? hoe denk ik mn blok er als enige op....
Jij bent poetsgeil, elke dag pff. Kmoet er niet aan denkenD-Evo schreef:Haha, de brommer wordt ook bijna elke dag wel schoongemaakt.luco schreef:ho eens, dacht veel minder! maar dan ziet hij er nog vrij netjes uit. ga je hem net zoals mij deze winter helemaal uit elkaar halen en poetsen? hoe denk ik mn blok er als enige op....
Nee ik haal hem niet uit elkaar, de brommer is net naar de coater geweest en toen is hij helemaal schoon en netjes weer in elkaar gebouwt, dus is niet nodig