Gaat zeker blazen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
meen je dat nu? zo een plaat zat er niet bij hootRikkert schreef:Ja. Dat is de ruimte tussen de zuiger op het BDP en de cilinderkop.
Die moet 0.5mm zijn als ik me niet vergis.
Je gaat als volgt te werk:
- je pakt een stukje soldeertin.
- buigt een uiteinde in de L vorm en steek die in het bougiegat, met de steel tegen het bougiedraad.
- draai aan je krukas, 2 keer rond ofzo, haal je tin stokkie er weer uit. pak een schuifmaat en meet het gebogen stukje op, als ie geplet is, dan moet er een ophoogplaatje onder de cilinder, is ie niet geplet, is het goed.
CORRECT ME IF I'M WRONG
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
ik weet wel hoe het moet maar ik vroeg me af of die plaat wel nodig is normaal tog niet? ofwel?Bassekuh schreef:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=38&t=3361
Hier een link naar de How-to, met foto's is wat makkelijker
Bij mij toevallig nietracingfreak schreef:ik weet wel hoe het moet maar ik vroeg me af of die plaat wel nodig is normaal tog niet? ofwel?Bassekuh schreef:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=38&t=3361
Hier een link naar de How-to, met foto's is wat makkelijker
zat dat erbij bij je cilinder?Bassekuh schreef:Bij mij toevallig nietracingfreak schreef:ik weet wel hoe het moet maar ik vroeg me af of die plaat wel nodig is normaal tog niet? ofwel?Bassekuh schreef:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=38&t=3361
Hier een link naar de How-to, met foto's is wat makkelijkeris verschillend
Je kan een heel erg dun pakkinkje gebruikenracingfreak schreef:
zat dat erbij bij je cilinder?
de pakking die erbij zat zit er natuurlijk onder maar andere pakking zat er niet bijBassekuh schreef:Je kan een heel erg dun pakkinkje gebruikenracingfreak schreef:
Ik zou het dan ook niet weten, vraag dan even in het kleine vragen topic ofzoracingfreak schreef:de pakking die erbij zat zit er natuurlijk onder maar andere pakking zat er niet bijBassekuh schreef:Je kan een heel erg dun pakkinkje gebruikenracingfreak schreef:
Ok succes ermee, mischien is het wel al goedracingfreak schreef:ga eerst kijken wat het morgen geeft als ik hem opmeet
dus 1 mm is best ok, wat zijn de gevolgen eigenlijk?fons schreef:hier had ik ook problemen mee.
ik had namelijke en squish van ongeveer 1mm.
maar dat zou goed moeten kunnen volgens andere die ook 80 cc rijden.