Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Heb ik ook al eens gezegt, maar toen was dat absoluut onredelijk want meneer heeft nog zoveel plannen.Emiel schreef:Kan deze niet beter bij gallery staan, het is niet echt een project meer..
Boeki schreef:Heb ik ook al eens gezegt, maar toen was dat absoluut onredelijk want meneer heeft nog zoveel plannen.Emiel schreef:Kan deze niet beter bij gallery staan, het is niet echt een project meer..
Emiel schreef:Kan deze niet beter bij gallery staan, het is niet echt een project meer..
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Ik zeg het alleen maar. Om dan gelijk te gaan dreigen met warns vind ik ook overdreven. En dat gezever over altijd maar ontopic blijven is ook onzin.jasperrr91 schreef:Kijk mensen die het begrijpen.
En zoals Joep al zegt, de keuzes worden hier gemaakt door mods niet door jullie. Tips zijn altijd welkom maar kan ook te ver gaan.
Verder gewoon weer verder ontopic anders gaan er warns vallen
Ik heb je gewaarschuwdEmiel schreef:Ik zeg het alleen maar. Om dan gelijk te gaan dreigen met warns vind ik ook overdreven. En dat gezever over altijd maar ontopic blijven is ook onzin.jasperrr91 schreef:Kijk mensen die het begrijpen.
En zoals Joep al zegt, de keuzes worden hier gemaakt door mods niet door jullie. Tips zijn altijd welkom maar kan ook te ver gaan.
Verder gewoon weer verder ontopic anders gaan er warns vallen
Tot volgende weekEmiel schreef:hahahaha doe er maar, I could care less.
maandelijkse periodeEVO schreef:waarom loopt iedereen zo te haten op dit forum?