Inderdaad!! Veel ervan komt ook uit Beesd!!!Sander schreef:Oow staat best dik man dat zwarte gespoten hahaha. Ziet er wel beest uit.

Inderdaad!! Veel ervan komt ook uit Beesd!!!Sander schreef:Oow staat best dik man dat zwarte gespoten hahaha. Ziet er wel beest uit.
Als ik mag vragen wat vraagt zo en lasser daar nou voor en hoe kan hij zeker weten dat het frame recht is.Jasper schreef:Wat foto's in buitenlucht
Me eigen frame ook naar de lasser gebracht. Die is volgende week klaar als het goed is
EEH Jasper! Ik heb er nog totaal niks aan gedaan geen tijd ben rasund drukJasper schreef:En Rene, de velgen al bij jouw onder de pro gehangen?
Update over de pro.
Toen straks uitlaat eronder gehangen, ergens een ketting gevonden en gemonteerd. Daarna ding aangeslingerd en stukje gereden. Paar conclusies gedaan, zit een slag in de voorremschijf, achterrem moet beter ontlucht worden en nog wat kleine dingentjes.
Dat ie een zwarte pro wel mooi vindJasper schreef:Hoe bedoel je?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Dat snijden zou idd wel kunnen maar als er teveel water ligt gaat die drijven (aquaplaning) zou het niet doen met regen tevens krijg je ook en boete voor zonder profiel, maar op en droog wegdek plak je volgensmij echt dik aan de grond.Jasper schreef:Mwa met droogwegdek is het heerlijk om mee te rijden als je veel bochtenwerk doet, stuurt velen malen fijner als sporty's.
Gister avond even testrondje gedaan toen was de weg vochtig, had ik nergens last van. Maar denk als er echt water op het wegdek ligt het wat minder leuk word. Echter beweren sommige mensen dat je met slicks ook prima in de regen kan rijden omdat ze door het water heensnijden. Maar dat is ieder zijn voorkeur, denk dat ik zelf toch liever met profiel in de regen rij.