Pagina 1 van 4
Suzuki DRZ400SM K6 [P3-Testbank/DRC Edge/ABP bocht]
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 17:12
door Lex
Het begon met mijn senda
Meer het optische gedeelte aangepakt:
Handkappen, alle kappen gespoten, , renthal stuur, drd koplamp erop, metrakit thrower.
En nu gaan we natuurlijk door!
De Suzuki DRZ is mijn nieuwe (en eerste) motor.
MODS:
Pair systeem verwijderd
K&N filter
Leovince X3 uitlaatdemper
Dynokit stage 2
3x3 mod
Zeta stuurbeugels met handkappen
Crash bobbins
Thumpertalk Case Guards
HEL Performance remleidingen (Staal)
Velglint
Case Savers TT(ThumperTalk)
Xenon Hi/lo beam 6000k
Dunlop Sportmax Mutant Voor & achter 120/70 zr 17 en 150/60 zr 17
Besteld:
Zeta hendels ( rem en koppelings kant )
ABP voorbocht
DRC Edge met voor en achter knippers
Verder zijn al mijn foto's te bewonderen in mijn album op
Photobucket.
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 18:21
door Rikkert
Mooi motor hoor!

Later wel eventjes kijken voor SM spiegeltjes

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 18:41
door royvi
Mooi ding!
Hoeveel kW heeft zo'n ding nou op papier? Ik vind het vette motors, helaas zit ik in de nieuwe regeling.

Het wordt rijscholen namelijk sterk afgeraden om vanaf november nog te beginnen met lessen, aangezien in de winter de kans zeer groot is dat er veel afgelast wordt.

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 19:14
door the skullkid
Mooi ding! Zelfde blok als in mijn quad, dingen gaan niet kapot als je ze op tijd genoeg en goede olie geeft

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 21:23
door Lex
29KW op papier, dus op de krukas.
Nu heeft deze een aantal mods, en komt uit op 37.4pk en 42Nm op het achterwiel. ( 27.5 KW )
Zal hem dus een klein beetje terug moeten schroeven

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 23:01
door HayeSM
haha.. een drz terugschroeven? blijf dan derbi rijden
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 23:11
door Lex
Helaas hou ik me wel aan de 25KW regeling

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 02 apr 2012, 23:56
door derbi crd
Zijn al die dingen 29kw op kenteken?! Lekker waardeloos dan
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 23 apr 2012, 23:20
door Sander
Reed je laatst door oisterwijk in de regen?
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: di 24 apr 2012, 17:31
door Lex
Nee
Nog bezig voor mijn rijbewijs
Ben een mooi weer rijder, dus heb niets te zoeken in de regen
Nieuwe aanvulling:
Morgenavond even monteren, nadat mijn motor terug is van het afvoeren ( op kenteken )

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: di 24 apr 2012, 19:19
door Limburger
Ah nice man

Suc6 ermee!
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: zo 20 mei 2012, 12:53
door DRD 85 J-Man
Zijwieltjes??
Nee man, mooie motort, maar hoe ben je van plan je DRZ terug te gaan schroeven?
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: zo 20 mei 2012, 17:08
door JavenDrD
De mapping...
Die motoren zijn geen uitlaat-cilinder-carb-benzine/lucht. Werk
Dat is net iets minder simpel.

Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: zo 20 mei 2012, 17:14
door royvi
Dat is het wel, je kan niks aan de mapping doen bij zo'n drz hoor.
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: zo 20 mei 2012, 19:26
door Lex
De DRZ heeft gewoon een carburateur, verder staat deze nu 23KW op kenteken.
Het kostte mij nog minder euro's om op kenteken te laten afvoeren, dan hem op de testbank te laten afvoeren ( bij Tovami bv. )
Ze hebben een ander dekseltje besteld voor de carburateur, heb nu dus 2 dekseltjes.
Ze maken mooi een ombouw verklaring, sturen het op, een week of 2 later had ik de papieren binnen.
Dus ik kon het op 2 manieren doen:
- Testbank en dan op uitdraai begrenzen (Kosten 155-175 )
- Op kenteken, dus officieel ( 150 )
Omdat ik dus ook gezeik wilde voorkomen, heb ik hem op
kenteken laten begrenzen.
Hier kan je de restrictie makkelijk zien
De linkse is de 23kw.
En die zijwieltjes zijn normaal gesproken voor de paddock, om hem omhoog te krikken.
Dinsdag trouwens AVB

Moet goedkomen, aangezien mijn instructeur mij soms wat andere oefeningen laat doen
- Amazone zit halve draai
- 1 hand achtje
- Pionnen rijdend oppakken
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 20:12
door Limburger
Lex schreef:En die zijwieltjes zijn normaal gesproken voor de paddock, om hem omhoog te krikken.
Dat zijn tog gewoon val doppen?
Crash pads op zun engels:
http://www.ktm-shop.nl/ktm-powerparts-2 ... front.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 21:24
door Lex
Ja

Dat klopt inderdaad.
Ik dacht dat ze voornamelijk gebruikt werden voor paddock stands.
Maar het belangrijkste doel is inderdaad de onderdelen te beschermen tijdens een val.
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 23:10
door Limburger
Kneem aan dat je als je je rbw hebt ook meeting gaat vatte?
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: di 22 mei 2012, 17:57
door Lex
Oohoo

Zeker, de Plassen meeting ga ik niet meer halen, ik hoop begin juli mijn rbw te hebben, duurt me allemaal iets te lang.
Vandaag AVB gehaald, dus nu het gas erop naar AVD.
Was echt niet chill vandaag met het weer, ik zat misschien 20 minuten op de motor, en mijn rug was al bezweet.
Re: Suzuki DRZ400SM K6
Geplaatst: di 22 mei 2012, 18:02
door Rikkert
Is altijd klote dat je van die achterlijk dikke jassen aan moet
Daarom wacht ik tot eind augustus met lessen

Dan valt het meestal wel mee
