of gwn skeer carbonfolie op plakken natuurlijk

derbi crd schreef:Heuj eindelijk eens niet zo'n lelleke ktm die je op elke straathoek ziet en nog vaker in 1000 delen op de werkbank.
+'je voor jou
-Tommy DRD'11- schreef:tis duur, mooi ook erg mooi spul![]()
of gwn skeer carbonfolie op plakken natuurlijk
derbi crd schreef:Heuj eindelijk eens niet zo'n lelleke ktm die je op elke straathoek ziet en nog vaker in 1000 delen op de werkbank.
+'je voor jou
volgens mij zag ik een keer een filpje van MvD die met zon 690 liechtenstein trotseerde :3RRobert schreef:Je bedoeling is om voorlopig niet te gaan crossen. Die 140kg is zelfs leeg gewichtIn de toekomst zal ik wel is bos paadjes nemen maar dat zal het bij blijven
Wie is Jimmy ook al weer?
+'je voor jou
Alsof ik hiermee op een echte crossbaan wil komenLimburger schreef:125cc met een beetje crosser jaagt dit ding er nog dik uit.
RRobert schreef:Alsof ik hiermee op een echte crossbaan wil komenLimburger schreef:125cc met een beetje crosser jaagt dit ding er nog dik uit.Jij kan het doen met je motor dat is een echt crosser geweest. Deze is nooit een crosser geweest
+'je voor jou
+'je voor jou
De bedoeling is ook niet echt om te crossen als een echte crossmotor dat laat ik wel aan jou over.Daan22 schreef:hou je wel overeind , zou zonde zijn dat deze mooie motor beschadigd word