Die aan de linkerkant hangt jesse?JvS schreef:Is dat t draadje van je eurobegrenzer?
Als je nadenkt weet je waar dat voor is jesse

Die aan de linkerkant hangt jesse?JvS schreef:Is dat t draadje van je eurobegrenzer?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Remleiding, klopt helemaal is nog de bedoeling.derbi crd schreef:Remleiding wel ff aan de binnenkant van je vorkbeschermer leggen, stamregel in de cross/sumo sport. En wat heb je met je killer gedaan man, ding hoort rond te zijn tochEcht netjes geworden verders! Lijkt echt precies op dat voorbeeld
Nee, zoek het maar opJvS schreef:Ik denk hier liever niet over na, wil je t zeggen?Jasper schreef:Die aan de linkerkant hangt jesse?JvS schreef:Is dat t draadje van je eurobegrenzer?
Als je nadenkt weet je waar dat voor is jesse
Oranje frame sowieso mooier dan zwart idd. Zit je killer niet vast met een boutje aan de onderkant? Zie er wel een gaatje zitten namelijk. (En was bij mij akra precies zo) Zodra je die hebt losgedraaid moet het met wat wrikken wel lukken. Anders misschien warm stoken? Kunnen aardig klem zitten, klopt wel.Limburger schreef:Remleiding, klopt helemaal is nog de bedoeling.derbi crd schreef:Remleiding wel ff aan de binnenkant van je vorkbeschermer leggen, stamregel in de cross/sumo sport. En wat heb je met je killer gedaan man, ding hoort rond te zijn tochEcht netjes geworden verders! Lijkt echt precies op dat voorbeeld
En db killer tja, die was al verneukt, maar krijg hem er niet meer uit... Morgen of zo eens bietje limburgse lompigheid probere?
Moet zelfs zeggen dat ik misschien dat oranje frame dikker vind staan?? Mening?
Hier ken je het zien derbi crd, wel ff inzoomen:
http://s568.photobucket.com/albums/ss13 ... 152117.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
dat hoort zoDaanS schreef:Sander, je rechter achterkap is een beetje gescheurd
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
160/170DRDBas schreef:hoe hard loopt nou zon ktm op top?