Leeftijd van de motorBoeki schreef:Stel dat Jesse 18 jaar is en de nieuweprijs van dat ding €10.000 is, aan wat voor bedrag moet ik dan denken?

Leeftijd van de motorBoeki schreef:Stel dat Jesse 18 jaar is en de nieuweprijs van dat ding €10.000 is, aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
http://www.roadracing.nl/bpm.php" onclick="window.open(this.href);return false;Boeki schreef:Leeftijd van de motor is inderdaad een stuk logischer dan leeftijd van de eigenaar. Aangezien ik nu nog weinig weet zoek ik het wel een keer op allemaal, mocht het ooit van toepassing worden.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Die eerste stond half jaar geleden te koop in ehv. Ding moest 9k kosten.jeroenvs schreef:http://www.roadracing.nl/bpm.php" onclick="window.open(this.href);return false;Boeki schreef:Leeftijd van de motor is inderdaad een stuk logischer dan leeftijd van de eigenaar. Aangezien ik nu nog weinig weet zoek ik het wel een keer op allemaal, mocht het ooit van toepassing worden.
Geen idee of deze 100% klopt maar zal een goed indicatie geven.
Oeh
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Ik had het niet over alleen de KTM's.gemonde schreef:Elke ktm heeft zon vork![]()
Volgens mij geldt dat niet helemaal. Mijn vader wou een andere auto kopen, een audi.JvS schreef:Thanks pieke.
Maar denk niet dat dat op gaat want je moet de bpm betalen over de nieuwwaarde van de motor in nederland.
JvS schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()
Wat ik voor deze motor betaald heb, houd ik voor me zelf. Maar wel geld zat![]()
Ik heb op internet een nieuwprijs van 9110 gevonden, door KTM zelf naar buiten gebracht. Ik ga kijken of ik aan de hand van die prijs de BPM kan betalen, scheelt weer wat knaken. Ik wil m over 2 maanden in gaan voeren.
Die stickers zoek ik niet haha. Ik wil ze hebben met een zwarte achtergrond die om de voorvork heen gaat.
Nick, bouke bedoeld dat ik 1 van de weinige dan ben met die stickers op een WP voorvork. Aangezien die stickers veel op derbi's geplakt worden haha.