pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Kom daar ook een project over?royvi schreef:Ik heb inmiddels een CR250 met origineel kenteken gekocht.
Dat ding is momenteel vastgelopen maar hij wordt supernetjes.
O.a.
- Nieuwe cilinder
- Blokrevisie
- Nieuwe kappenset
- Nieuwe verlichting
- 12 liter tank (hoef je geen benzine in een rugtas mee), originele tank zit er ook bij
- Doma uitlaat
En nog veel meer.
Zeer goede motors. De latere modellen zijn nogal gevoelig op de uitlaatspijl, echter als je de zuigers op tijd vervangt en er netjes gaatjes voor de extra smering in boort gaat het allemaal goed! Heb zelf nooit serieuze problemen met m'n 125 gehad.rené schreef:hoe zijn deze motors qua onderhoud? de honda cr125.. ik hoor wel is dat ze niet kapot te krijgen zijn..
Ja, heb hem vastgelopen gekocht.Rikk- schreef:Mooi spul. Heb je hem vastgelopen gekocht?
Maakt niet uit, gewoon postten die handelroyvi schreef:Ja, heb hem vastgelopen gekocht.Rikk- schreef:Mooi spul. Heb je hem vastgelopen gekocht?
Misschien maak ik er een project van, het is niet echt projectwaardig maar meer een grondige opknapbeurt.