Sommigen kennen mij misschien al van mijn vorige brommers die hier ook op forum staan maar alsnog voor diegene die mij niet kennen zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Nik en ben nu 20 jaar oud en woon in Emmen. Heb al sinds mijn 16de een brommer een van de eersten was een Evo Limited Edition en daarna die ik nu nog heb is een 2010 DRD racing met 85cc MHR Team blok.
Nu was ik al tijdje aan kijken voor een nieuw speeltje en die is er gekomen het gaat hier om een Aprilia SXV550 die ik al wel een tijdje naar heb lopen zoeken. Eerst wezen kijken bij de motor en toen ik hem zag wist ik dat ik hem hoe dan ook niet kon laten gaan. Ik moest hem hebben, alleen al om de Silmoto uitlaat en de Alpina twotone wielen

Toen ik hem kocht zat er een stickerbomb kappenset op, ook heb ik er nog een extra kappenset bijgekregen die meer voor circuitgebruik is. Ook gaat er nog een kappenset bijkomen voor eentje met originele stickers etc etc dus er zijn al plannen voor dus wees niet bang dat ik hem ga verknoeien

Nu wel even genoeg verteld hierbij de foto's van het brute beestje

Stickerbomb kappenset:

Circuit kappensetje: