Uitleg, Contest Forumdeel!!

Punten scoren!
Gebruikersavatar
Limburger
Moderator
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 14 dec 2010, 19:31
Vervoersmiddel: -Ford Dexta 2000 eind jaren '60'
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997
Locatie: Heibloem (limbabwe)

Uitleg, Contest Forumdeel!!

Ongelezen bericht door Limburger »

Beste Forumleden:

Dit is een nieuw deel van het forum.
Hier een uitleg van het nieuwe Contest Forumdeel:

Er worden topics aangemaakt door mij of Jasperrr91, met de naam 1.01--1.02 etc daarin staat elke keer een foto van meestal een 2 wieler. Met daarbij nog even kort de regels. En daar onder het aantal te behalen punten.

De gene die de meeste punten heeft als het 1e serie deel voorbij is, dus als we aan 2.00 beginnen kijken jasperrr91 en ik wie het eerst 100 punten heeft behaald. Die gene mag een foto van je DERBI naar Daan sturen. Die foto komt dan bovenaan op dit forum te staan. Dus jouw Derbi word elke dag bekeken tot dat er een nieuwe winnaar is. Is het zo dat de volgende winnaar weer hetzelfde is. Word de nummer 2 de gelukkige die een foto mag opsturen. Dit word allemaal geregeld via PB naar Jasperrr91 of mij.

Je zet alleen een reactie in het contest topic als je het weet en een serieus antwoord wil geven. Ook mag je maar 1 keer een reactie plaatsen, per topic
Discussiëren en reageren op iemand anders heeft als gevolg een warn, na 1 warn nog doorgaan resulteerd in een ban van enkele dagen.

Wat betreft de punten, die zijn nu met de nieuwe serie contest veranderd. We doen in plek van 20 punten nu 100 punten. En eerst was het meestal 1 of 2 punten te behalen bij een contest, nu 5 punten voor een makkelijke en 10 punten voor een moeilijke (in onze ogen). Als er een tip/hint gegeven moet worden gaat er een punt van de te behalen punten af.

Mvg,

Limburger, Jasperrr91
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: Uitleg, Contest Forumdeel!!

Ongelezen bericht door Jasper »

Kleine toevoeging aan de uitleg.
Wat betreft de te behalen punten in de nieuwe contest serie.

Succes!! :mrgreen:
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gesloten