WARMLOPER

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
geryan
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme 50

WARMLOPER

Ongelezen bericht door geryan »

Beste vrienden, mijn zoon bezit een Sendra Extreme SM uit 2006. Sinds aankoop verleden jaar niets als ellende aan de machine gehad. Onlangs weggebracht vanwege een aantal warmlopers en nieuwe cilinder/zuigerset er op laten zetten (oude set had uiteraard nauwelijks nog compressie na al die warmlopers). Koeling en smering is uitgebreid nagekeken en in orde bevonden. Desondanks nog steeds, ondanks rustig inrijden en extra mengsmering in de brandstof, een warmloper gehad. Heeft iemand hier ervaring mee of iets meer over te zeggen? Ik moet toegeven dat ik het even helemaal kwijt ben: wat is dit? Alvast bedankt!
Venlonaer
Pro tuner
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Re: WARMLOPER

Ongelezen bericht door Venlonaer »

Afstelling in orde?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Wordt de cilinder heet?
yordii
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress

Ongelezen bericht door yordii »

staat deze goed afgesteld? want vaak staan ze te arm en dit merk je niet alteid op waardoor je een warmloper krijgt, ook durft een ontsteking die niet goed afgesteld is ook wel een warmloper te veroorzaken, beter instaleer je een tempratuur meter op je brommer zo dat je alteid weet wat de ongevere temp is en je kan hem kan uitzetten als deze risico temp draait, maar werkt de standaart temp lampje nogwel, want bij een senda gaat een lampje branden als deze te warm wordt
Plaats reactie