hallo ik moet een nieuwe ciinder kopen omdat ik er nu 74cc op heb zitten en 130 loopt en dat vind mijn moeder niet zo leuk
maar ik heb even zitten zoeken nar een paar cilinders:
gewoon rustig rijden, en af en toe eens open draaien voor een korte tijd, als je zo 500km doet met een beetje extra olie dan kan je gassen zoveel je wil
yordii schreef:gewoon rustig rijden, en af en toe eens open draaien voor een korte tijd, als je zo 500km doet met een beetje extra olie dan kan je gassen zoveel je wil
aluminium moet je niet zo lang roderen ... maat van me heft dat eens gedaan en had een dike stootrand
yordii schreef:gewoon rustig rijden, en af en toe eens open draaien voor een korte tijd, als je zo 500km doet met een beetje extra olie dan kan je gassen zoveel je wil
aluminium moet je niet zo lang roderen ... maat van me heft dat eens gedaan en had een dike stootrand
inderdaad
gewoon eerste start op rolantie warm laten draaien, stillegen en afkoelen, doe dit 2-3 keer daarna gewoon 15 km rustig rijden, onder de powerband (ikzelf zou die 15km niet in 1tripje doen) na die 15 km gewoon toeren wat opbouwen, niet direkt volle gas, maar je mag wel redelijk wat toeren doen doe dit zo'n 50km endan kan je gewoon rijden
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
ChrisDrdRacing schreef:Ik zou voor airsal 50 gaan rijd heel goed samen met een conti en dn heb je een top van ong 105
ik rij met een airsal 70 met scr corse en haal de 100, ga jij me niet zeggen dat je sneller rijd met een 50 en conti
Dan doe jij iets fout. Maat van mij rijd met Dr50 en Yasuni cross, 17.5 mm carburateur. Twv 13/35 Ding rijd gewoon 109. Klinkt achterlijk bizar voor een 50, maar een tom tom van meer dan 300 euro liegt niet lijkt mij.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
ChrisDrdRacing schreef:Ik zou voor airsal 50 gaan rijd heel goed samen met een conti en dn heb je een top van ong 105
ik rij met een airsal 70 met scr corse en haal de 100, ga jij me niet zeggen dat je sneller rijd met een 50 en conti
Dan doe jij iets fout. Maat van mij rijd met Dr50 en Yasuni cross, 17.5 mm carburateur. Twv 13/35 Ding rijd gewoon 109. Klinkt achterlijk bizar voor een 50, maar een tom tom van meer dan 300 euro liegt niet lijkt mij.