twijfel of de koeling goed werkt.

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
hugoovergaag123
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing

twijfel of de koeling goed werkt.

Ongelezen bericht door hugoovergaag123 »

hallo,

een tijd terug liep er iets kvs tussen de cillinder vandaan, nu heb ik de kvs weer tot goed niveau bijgevuld en 80-90 km gereden zonder probleem alleen niet vol gas gejankt.

De radiator word na een tijdje wel warm maar ik kan er wel gewoon me hand op leggen.

Zou hij genoeg koelen?

Of zijn er nog andere indicatoren waaruit blijkt of hij voldoende koelt?

Thanks
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

Re: twijfel of de koeling goed werkt.

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

je heb niet van stage 6 of koso zoon temperatuursteller ? zowiezo wordt je radiateur en cilinder niet zo warm als je niet doorjankt, en dat tussen je cilinder vandaan komen kwam dat onder je voetpakking uit aan de onderkant van je cilinder dus?
zo ja heb je pas geleden je cilinder vervangen want dan moet je effe je cilinder bouten wat meer vast draaien.
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
DERBI JOEY
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM 07

Ongelezen bericht door DERBI JOEY »

bij mij kan je je hand niet eens op de radiateur leggen als ik n uur gereden heb,, dus echt 60 minuten lang constant volgas.
en nog geen warmloper/kookmoter gehad hoor,, gewoon goede koelvloeistof erin pleuren
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

hugoovergaag123 schreef:hallo,

een tijd terug liep er iets kvs tussen de cillinder vandaan, nu heb ik de kvs weer tot goed niveau bijgevuld en 80-90 km gereden zonder probleem alleen niet vol gas gejankt.

De radiator word na een tijdje wel warm maar ik kan er wel gewoon me hand op leggen.

Zou hij genoeg koelen?

Of zijn er nog andere indicatoren waaruit blijkt of hij voldoende koelt?

Thanks
DERBI JOEY schreef:bij mij kan je je hand niet eens op de radiateur leggen als ik n uur gereden heb,, dus echt 60 minuten lang constant volgas.
en nog geen warmloper/kookmoter gehad hoor,, gewoon goede koelvloeistof erin pleuren
der is toch echt een verschil tussen niet vol gas geven en wel vol gas geven
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
Plaats reactie