Ik heb dus sinds een tijd een Senda, en heb wat leuke gadgets erop alleen heb ik daardoor wel wat probleempjes!
Heb dus een motorvoorvork gemonteerd, alleen de kroonplaten hiervan zijn een stuk groter, en de palletjes dat je het stuur niet verder kan draaien kloppen niet meer.
Hierdoor komt de onderste kroonplaat tegen mijn KVS tankje en radiateur aan als ik volledig wil draaien.
Doordat de voorpartij stuk groter is geworden is de draaicirkel ook aardig vergroot!
Natuurlijk kun je senda met dikke motorvoorpartij en achterpartij niet op een 50cc'tje laten prutelen.
Er is een polini 80 gemonteerd, en natuurlijk hierbij gekozen voor een grotere carb (24mm)
Netjes een nieuw spruitstuk gekocht, alleen staat deze schuin naar links, richting de uitlaat dus.
Hierdoor kan ik geen powerfilter monteren, of zelfs dat verloopstukje naar de originele filter monteren.
Iemand hier suggesties voor? Of hoort deze V6 er eigenlijk niet op?
Alle suggesties zijn welkom!
Mocht iemand toevallig weten van welk type suzuki de velgen zijn, dan zou ik dat graag weten, want ik heb geen idee en het achtertandwiel en de remblokjes zijn versleten

Hierbij wat foto's! Let niet op de staat van de senda, daar wordt nog flink aan gewerkt !