krijg derbi niet afgesteld

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
hondafreak1
Beginnende tuner

krijg derbi niet afgesteld

Ongelezen bericht door hondafreak1 »

ik krijg mijn derbi van geen meter afgesteld,
mijn setup is:
70cc merk onbekend
hpi 3mm vooronsteking
21 mm dellorto met op het moment sproeier 110
proma uitlaat van een honda mb

hij wil alleen lopen met aanrennen en dan moet ik echt ver rennen, of met deo wil die in 1 kick lopen, dan wil die niet stationair lopen, als ik dan ga rijden, rijd die verder goed,hij stotterd volgas een beetje, en als ik volgas weg wil rijden, is het eerst bwoap en dan knalt die vooruit,
ik heb 115 geprobeerd, toen reed die iets beter, en met 125 kwam die niet vooruit, en hij wou met die sproeier nog niet zomaar starten,
dus kan iemand met dezelfde setup(dus ook 70cc,21 dell, en hpi,) de maat van de hoofdsproeier doorgeven, die van de stationair sproeier, en de vooronsteking. ik word er nu echt gek van. ik wil gewoon dat die in een paar kickjes loopt en goed rijd
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut

En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: krijg derbi niet afgesteld

Ongelezen bericht door the skullkid »

Regel je onsteking af, hang er een senda uitlaat onder en kom dan eens terug.
hondafreak1
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door hondafreak1 »

is 3mm vooronsteking niet goed? het is een honda cr 125 met derbi blok,en deze past er zo onder, ben al bezig met een opmaat
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut

En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
Ruben--j-k
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda sm Extreme 2004

Ongelezen bericht door Ruben--j-k »

Dus een honda cr 125 blok past ook zo onder een derbi? :dry: :twisted:
Alles kan, behalve een scheet aan een plank spijkeren... Dat word niks :)
Plaats reactie