Spatbord spuiten

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Gentjuh
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD racing

Spatbord spuiten

Ongelezen bericht door Gentjuh »

Hey all, ik ga mijn drd spatbord waarschijnlijk zwart spuiten, ik heb bij easyparts, primer gekocht voor kunstof en ook zwarte glans lak, (ik hoop dat dit de kleur van mijn achterkappen ongeveer is ;P) maar nu stond erbij dat je niet hoeft te schuren, wat is nou het beste, wel of niet schuren? en hoeveel lagen van wat moet ik erop spuiten en moet er blanke lak op?
derbi85
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi drd

Re: Spatbord spuiten

Ongelezen bericht door derbi85 »

ik heb altijd begrepen dat je het best gewoon kan schuren maar je voorspartbord kan je dan het best heel fijn schuren denk ik ivm krassen
NinoMatu
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda

Re: Spatbord spuiten

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Ik spuit zelf ook graag me eigen kappen omdat het gewoon goedkoper is en ik kan zelf kiezen hoe het eruit ziet!

how to :

1. schuren met korrel 400,600,800 (totdat het super glad is en er geen glimmende plekken zijn)
2. ontvetten met wasbenzine.
3. plastic primer erop spuiten in 2 lagen (niet al te dik en drogen duurt 30 minuten) dat zorgt er voor dat het verf gewoon 100x beter erop blijft.
4. normale primer erop spuiten in 3 lagen (daarna 24 uur wachten, als je speciale warmte kabine heb 3 uur)
5. ontvetten met wasbenzine
6. Spuiten, in dunne lagen en meestal rond de 3 lagen is genoeg. (24 uur laten drogen)
7. Blanke lak 2 dunne lagen (24 uur laten drogen)

en je hebt nieuwe kappen!!

ik geloof eigenlijk niet in speciale lak waar je niet bij hoeft te schuren. (want dan spuit je over andere lak heen en hecht het voor geen meter dus dan kan je het na 2 maanden met je nagels er zo afpulken

ik raad gewoon de how to aan ;)

success :thumbup:
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
Plaats reactie