70 cc airsal of 70 cc barikit ?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Gebruikersavatar
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Berichten: 244
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 13:15
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

70 cc airsal of 70 cc barikit ?

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

hallo

allemaal wat zeggen jullie ik heb 2 70 cc liggen 1 airsal en een barikit
welke zouden jullie kiezen?

de setup wordt dan
70 cc airsal / barikit
28 mm pwk stage 6
yasuni r2/3
blok tuned
tw verhouding 14/15 op /53 of 66 ( als die te koop is )
standaart ontsteking wordt later hpi of mvt
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
Gebruikersavatar
marvin65
Pro tuner
Berichten: 689
Lid geworden op: vr 11 nov 2011, 17:36
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
Locatie: Oss

Re: 70 cc airsal of 70 cc barikit ?

Ongelezen bericht door marvin65 »

ik zou dan voor de brk gaan.
al denk ik wel dat een 28mm wel groot is, 21 is denk ik ook groot genoeg.
Gas erop !
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: 70 cc airsal of 70 cc barikit ?

Ongelezen bericht door Sander »

Je hoort betere verhalen over barikit 70. Of hij het geld meer waard is weet ik zelf niet. Ken nog weinig mensen met een barikit 70cc. Ikzelf zou een airsal kopen en die laten afwerken voor euro of 60 en dan een 21mm erbij pakken en dan yasuni r3. Dan haal je niet alles uit die yasuni maarja anders ga je hem knijpen denk ik. 14/53 is zwaar zat. misschien is 13/53 nog wel wat fijner.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Gebruikersavatar
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Berichten: 244
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 13:15
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

Re: 70 cc airsal of 70 cc barikit ?

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

Sander schreef:Je hoort betere verhalen over barikit 70. Of hij het geld meer waard is weet ik zelf niet. Ken nog weinig mensen met een barikit 70cc. Ikzelf zou een airsal kopen en die laten afwerken voor euro of 60 en dan een 21mm erbij pakken en dan yasuni r3. Dan haal je niet alles uit die yasuni maarja anders ga je hem knijpen denk ik. 14/53 is zwaar zat. misschien is 13/53 nog wel wat fijner.
ik heb ze alle 2 liggen dus hoef aleen nog maar te kiezen welke ik neem en de airsal is al afgewerkt . ik moet aleen de barikit laten honen. het rare is als ik op internet kijk en zoek naar barikit dan zie ik allemaal lossen binnen koppen maar ik heb der 1 met vastte binnen kop :S maar moet sws een nieuwe kop halen dervoor dus dan maar gelijk een losse.en is 13-53 niet iets te licht ?
marvin65 schreef:ik zou dan voor de brk gaan.
al denk ik wel dat een 28mm wel groot is, 21 is denk ik ook groot genoeg.
naja ik heb ook wel een 21 mm liggen maar ook een 28 mm dus ik kijk dan nog wel even wat lekkerder rijd,hij wordt sws niet gebruikt voor school of iets meer voor de lol.
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
Plaats reactie