Pagina 1 van 1
leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 21 jun 2012, 14:29
door timmertify
Hallo
Ik rijd nu met mijn derbi standaart, ontgrensd en rijd niet egt hard ofzo. piemel is er ook af en dicht gelast.
Ik kreeg te horen dat een leovince v6 wel wat voor mij is klopt dat?
Wat doet die uitlaat? qua snelheid en optrekken? ik reed eerst met een yasuni cross maar die powerband begint te laat vind ik.
groetjes
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 21 jun 2012, 14:47
door jesper95
leovince heeft een vroege en redelijke brede powerband. Zal niet veel harder lopen dan je originele. Ik denk dat je beter naar een mk thrower kunt kijken

Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 21 jun 2012, 17:13
door marvin65
ik heb nu een leovince V6 met 17,5mm carb. en twv. 13-53.
trekt erg hard op en haal ong. 80 maar onder de 5000/6000 toeren is het ook ruk.
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 17:29
door fruity
leovince v6 is geen goede uitlaat , om met een originele cilinder snel te rijden zul je zowizo lang moeten wachten op je powerband ...
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 17:50
door julianspaans
leovince v6 vind ik een hele goede uitlaat. je kan rustig touren en gewoon hard rijden, maar als je echt iets wil wat echt 'hard' gaat moet je toch gaan voor een uitlaat met een latere powerband.
mijn top was 85 op teller. ging rap totdat je iets anders hebt gevoeld

Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 17:57
door marvin65
fruity schreef:leovince v6 is geen goede uitlaat , om met een originele cilinder snel te rijden zul je zowizo lang moeten wachten op je powerband ...
ja dat ligt dan toch aan de 50cc toch niet aan de V6.
dat is met elke snelle uitlaat op een orginele cilinder.
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 19:44
door jony
Kun je goed doen, als je hem goed afstelt etc haal je 80 wel denk ik. Hij ziet er mooi uit + je hebt een beter geluid. Je merkt echt wel verschil tussen v6 of standaard volgens mij hoor, Niet super veel maar verschil is er.
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 21:33
door r-guchte
jony schreef:Kun je goed doen, als je hem goed afstelt etc haal je 80 wel denk ik. Hij ziet er mooi uit + je hebt een beter geluid. Je merkt echt wel verschil tussen v6 of standaard volgens mij hoor, Niet super veel maar verschil is er.
dat verschil merk je wel hoor, ik reed voor dat ik de hele bende uit elkaar sloopte heel even met origineel en toen nog een weekje of 2 met v6 voor de rest alles standaard en carburateur ontgrenst. Ik ging met de wind in de rug net 80 met een iets te kleine sproeier.
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 21:40
door marvin65
je merkt het verschil goed met standaard.
als de V6 in de powerband komt trekt hij veel harder dan orgineel.
maar een uitlaat om echt hard te gaan is het ook weer niet.
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: do 28 jun 2012, 21:47
door LuukDerbi
Prima uitlaat, ik heb 11-53 en haal er 74 mee
Trekt lekker en je hoeft niet contstant perse hoogtoerig te rijden ofzo
Je trekt makkelijk in de 4 weg als je 30kmpuur rijd
Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: ma 01 apr 2013, 00:14
door JridesDerbiW
Hard gaan heb je inderdaad andere nodig, maar v6 is wel fijne uitlaat om mee te beginnen

K ben nu over gestapt op yasuni cross en dat is echt beunen haha;) laatst 94,5 kmph gereden op gps
17,5 carb dellorto
50 cc standaard cilinder
yasuni cross

Re: leovince v6 uitlaat
Geplaatst: ma 01 apr 2013, 12:18
door Rikkert
Joooh is topic van afgelopen zomer..
Hij rijd al tijdje met n mooie thrower, helemaal goed, dus n mooi happy end...