ketting senda
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda 2003
ketting senda
ik heb een nieuwe ketting voor mijn derbi senda gekocht. de tandwielverhoudingen zijn 13 voor en 53 achter. als ik hem om de tandwielen heb gedaan lijkt het als of ik een paar schakeltjes tekort kom. iemand enig idee of dit zo hoort en ik iets niet goed doe of klopt de ketting gewoon niet?
- BasvO
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=6119
- Contacteer:
Re: ketting senda
Je moet je wiel helemaal naar voren schuiven dan de ketting erom, en dan moet je de ketting aanspannensendaaa schreef:ik heb een nieuwe ketting voor mijn derbi senda gekocht. de tandwielverhoudingen zijn 13 voor en 53 achter. als ik hem om de tandwielen heb gedaan lijkt het als of ik een paar schakeltjes tekort kom. iemand enig idee of dit zo hoort en ik iets niet goed doe of klopt de ketting gewoon niet?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme 2008 sm 70cc // puch z two 70cc
ik weet niet waar je gekocht hebt online of in winkel?
maar ik laat me ketting altijd op maat maken bij fietsenmaker / brommer zaak enz.
gewoon oude ketting mee nemen en de nieuwe en dan kan hij ze als goed is zo op maat maken
maar ik laat me ketting altijd op maat maken bij fietsenmaker / brommer zaak enz.
gewoon oude ketting mee nemen en de nieuwe en dan kan hij ze als goed is zo op maat maken
setup
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
- BasvO
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=6119
- Contacteer:
Op maat laten maken is in de meeste gevallen niet nodig, de meeste kettings zijn lang genoeg bij voortandwiel 13 Als je je wiel maar zover mogelijk naar voren zet. Je kan ook altijd een iets langere kopen en dan als die te lang is een schakel eruit halen.jeperdepep schreef:ik weet niet waar je gekocht hebt online of in winkel?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen

- marvin65
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7346
Wat bas zegt.
wiel helemaal naar voren, ketting erom heen en dan aanspannen.
Moet gewoon passen hoor.
wiel helemaal naar voren, ketting erom heen en dan aanspannen.
Moet gewoon passen hoor.
Gas erop !