aanrader

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Harmor
Banden plakker
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 30 mar 2012, 14:59
Vervoersmiddel: Nog niks.

aanrader

Ongelezen bericht door Harmor »

Hallo.

Ik heb een aparte vraag, maar toch stel ik hem maar gewoon.

Ik ben een beginner met scooters, dat wil zeggen dat ik er 0,0 iets van afweet. Ik weet nog niet eens het verschil tussen een cabarateur en een uitlaat om het zo maar ff te stellen. :P Ik heb ook geen vrienden die veel van scooters etc. afweten, dus er is alleen een lokale dealer die bij mij iets kan fixen als het kapot is en mijn scooter ook fatsoenlijk kan onderhouden.

Is het nu dan wel aan te raden voor mij om een Derbi te halen? Want het onderhoud is aardig duur heb ik gehoord, en nieuwe onderdelen ook. Ook lees ik veel dat er goed en veel onderhoud voor nodig is wat ik dus niet bied. Ik ben ook zeker niet rijk en geef zowat mijn hele budget uit aan alleen de aanschaf van de brommer, dus veel kan ik er ook niet meer aan veranderen. Het leek mijzelf dus niet helemaal slim om een Derbi aan te schaffen.

Wat ik dan weer de pluspunten vind is dat een Derbi gewoon gruwelijk vet is, ze er fantastisch mooi uitzien, groot zijn en vaak ook snel.

ps. ik ben trouwens zeker niet dom en ben wel gemotiveerd om bijvoorbeeld zelf dingen aan de scooter te doen, maar ik ga niet maar een beetje aankloten.

Dus wat zijn jullie meningen hierover? Doen of niet? Verder nog tips etc?
Dankje!
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: aanrader

Ongelezen bericht door the skullkid »

DOEN. Iedereen is zo begonnen. Heel veel lezen hier op het forum! En als er iets kapot gaat aan je derbi het zelf proberen te maken, ook al doe je 4 keer iets kapot, je bent 8 keer zo trots als het wel lukt en dommer wordt je er niet van ;)
Gebruikersavatar
BasvO
Pro tuner
Berichten: 710
Lid geworden op: zo 16 okt 2011, 22:41
Vervoersmiddel: Senda DRD Pro (Te Koop)