Brommer schakelt niet altijd terug

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
stef
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
Quad Polaris 110cc

Brommer schakelt niet altijd terug

Ongelezen bericht door stef »

Hallo

Heb een raar probleem, er is zo een parcour waar ik altijd rijd, en altijd op dezelfde plaats wil mijn brommer niet terug schakelen :s dan duw naar beneden ma dan voelt het alsof ik het 1 ste sta, terwijl ik in het 5e ofzo zit, en dan is het schaam schaam schaam dat ik stil gevallen ben. :( anders heb ik er nooit last van, ligt dat nu gewoon aan mij of wtf is het probleem?
het parcour is wel een beetje hobbelig weet niet als dat er iets mee te maken heeft.
Derbi Senda X-treme 2008 blauw :D
Afbeelding

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Re: Brommer schakelt niet altijd terug

Ongelezen bericht door Rikkert »

stef schreef:Hallo

Heb een raar probleem, er is zo een parcour waar ik altijd rijd, en altijd op dezelfde plaats wil mijn brommer niet terug schakelen :s dan duw naar beneden ma dan voelt het alsof ik het 1 ste sta, terwijl ik in het 5e ofzo zit, en dan is het schaam schaam schaam dat ik stil gevallen ben. :( anders heb ik er nooit last van, ligt dat nu gewoon aan mij of wtf is het probleem?
het parcour is wel een beetje hobbelig weet niet als dat er iets mee te maken heeft.
Heb ik ook eens gehad, toen was me versnellingsbak dus aan stront gedraaid :emo:
Als het vaker gebeurd, neem dan maar eens een kijkje in dat blokje.
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Plaats reactie