Erwin N schreef:Mijn brommer loopt stationair heel hoog in toeren.
Mijn gas blijft 'hangen' al zou ik niet weten waar, het handvat functioneerd zoals het moet boven op de carberateur zit hij ook goed. Ik dacht ook aan valse lucht, dat zit volgens mij ook wel goed. Met en zonder choke loopt die precies het zelfde.
Hij reageerd wel beetje op gas maar weet niet of dat komt door dat ik de gashendel heen en weer doe of dat die dat gewoon uit zichzelf doet. Hij loopt dan heel hoog in toeren om vervolgens bijna uit te vallen en dan weer hoog en zo door.
Ik heb me brommer gewassen en sindsdien is het gekomen. Geen eens met hoge druk spuit maar gewoon met emmertje. Dus ik vind het vreemd dat hij het zo in ene doet terwijl ik verder nergens aan heb gezeten.
Heb al op internet gekeken maar dat wijkt wat af van mijn verhaal ik ben eigenlijk ten einde raad. Wil het zelf eigenlijk oplossen maar breng hem liever naar de bromboer heb hem namelijk gewoon nodig en nou staattie in de schuur.
Aantrappen wil niet enkel aanlopen.
Ik heb het luchtfilter schoongemaakt en hij was inderdaad beetje vochtig. Helemaal droog gefohnt en in de olie gedaan.Alainv-s schreef:[kort uigelegd filter schoonmaken]Even je luchtfilterbox open draaien, luchtfilter eruit, in benzine leggen, nieuwe olie erop en dan goed uit laten drogen[/kort uitgelegd filter schoonmaken].
Ik denk namelijk dat er water in je filter zit, of je box van het schoonmaken. Alleen uitdroogen zou ook al goed zijn, maarja beter maak je hem dan meteen schoon :p .
Wat je zou kunnen doen als die niet start (na het luchtfilter schoonmaken)(want ik denk dat er nu wel water water in je carb/blokje zit) even met 2 man eentje voorzichtig bij het gas en kicken en de ander beetje deo/gas in de luchtfilter spuiten(als je je zadel eraf hebt, in die openeing onder je zadel). Dan schiet hij even in de toeren maar ben je waarschijnlijk wel van al je water af. En dan start die ook meteen zonder aanlopen enzo. Ik heb het wel eens op school na een kut regenbui, komt er vocht via de uitlaat in mijn cilinder ofzo. Had het een keer na een flinke hagel bui.
*beetje verkeerde topic trouwens*
Toen met de deo in me luchtfilter en hij wou starten en inderdaad hoog in toeren. Alleen hij doet het nog niet zoals het moet. Wil slecht aan met/zonder shoke en hij gaat hoog in toeren en valt meteen daarna stil. Gasreactie 0,0.
Waar licht het nou aan?