begrenzer afstellen, derbi gpr

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
thomy nl
Banden plakker
Vervoersmiddel: brommer

begrenzer afstellen, derbi gpr

Ongelezen bericht door thomy nl »

hallo,

ik heb een derbi gpr uit 2009.
er zit een gianelli conti onder en hij loopt perfect(86 kmpu).
ik heb er een DMP - toerenbegrenzer verstelbaar op gezet, maar ik krijg hem alleen niet goed af gesteld.
er zitten 2 schakelaartje's op die je kunt afstellen, ik heb bij de blauwe schakelaar 1 standje gevonden waarbij m'n brommer uitstekend loopt... doe ik 'm 1tje verder... dan valtie gelijk uit.
dan heb ik nog een andere schakelaar met de standen 123456789abcdefg als ik hem op standje 2 zet begrensd hij hem bijna niet, en loopt de brommer ong 85, als ik hem op standje 3/4 zet loopt de brommer ong. 75,in z'n 5e versnelling, schakel je naar z'n zes komt ie niet boven de 7 duizend toeren, en blijft dan op 75 kmpu steken.
dit valt natuurlijk erg op,dus heeft iemand enig iedee hoe ik dit kan oplossen.

alvast bedankt
thomy nl
Banden plakker
Vervoersmiddel: brommer

Re: begrenzer afstellen, derbi gpr

Ongelezen bericht door thomy nl »

niemand?

waarschijnlijk is deze begrenzer troep, want ik trok hem vanmiddag al door de begrenzer heen.

iemand nog een voorstel welke andere begrenzer ik er op kan zetten, die het goed doet?
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Re: begrenzer afstellen, derbi gpr

Ongelezen bericht door Boeki »

http://www.magneetbegrenzer.nl! :thumbup:

Trek je nooit doorheen, en is super af te stellen door middel van een klein schroefje.

Klein nadeel is wel dat ie gaat stotteren bij volgas in zijn vrij.

Oja, en het plekje waar je de magneet over het kastje moet halen luistert vrij nauwkeurig, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt gaat dat ook wel. ;)
Open the Throttle and Smile
Plaats reactie