Brommer kopen
- NoahFlemx
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track
Brommer kopen
Hey ik wil binnenkort een brommer kopen, ik word 6 februari jarig en ik kan 14 februari mijn rijexamen doen. Ik wil het liefst wel al een brommer hebben voordat ik kan afrijden. Die periode is wel kort na mijn verjaardag. Ik vroeg me dus af of ik nu al op mijn 15e al een brommer op mijn naam kan zetten of dat het echt alleen kan als ik 16 ben. Zo niet is er dan een mogelijkheid dat het tijdelijk op mijn vaders naam staat ofzo? Alvast bedankt!
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Brommer kopen
Kan pas vanaf 16 jaar dus hij zal op je vader zn naam moeten, is geen probleem op zich, kost je alleen een keertje extra geld voor t overschrijven.
- NoahFlemx
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track
Is het dan niet zo dat als ik hem weer verkoop dat er staat dat er 3 eigenaren zijn geweest terwijl het eigenlijk alleen degene is waarvan ik het koop en ik dan. Want dat zou wel een minpuntje zijn.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Daar kijkt bijna niemand naar. En als dat een probleem is heb je bewijs van.
Plus ik denk dat de brommer op de naam van je vader veel geld zal schelen met verzekering
Plus ik denk dat de brommer op de naam van je vader veel geld zal schelen met verzekering
Je kan ook gewoon alle papieren bijhouden zodat je later aan een eventuele koper kan duidelijk maken waarom er 3 eigenaren waren.