Derbi zit vast in versnelling

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Derbixtreem2005
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi xtreem sm 2005

Derbi zit vast in versnelling

Ongelezen bericht door Derbixtreem2005 »

Hoi allemaal, ik ben bezig geweest mijn project brommertje lopend te maken. Veel gezeik gehad met de koppeling en lekke koppakking enz. Alles opgelost. Er zit een nieuwe koppeling in en nieuwe koppakking. Ik dacht dat dit wel het laatste zou zijn om hem lopend te maken. Alleen lijkt die nu vast te zitten in versnellingen. Nou ja, niet vast maar hij wil niet los raken van de cilinder wanneer ik de koppeling intrek. Ik weet zeker dat het niet aan de koppeling ligt want daar heb ik alles gecheckt en zit niks verkeerd. Het lijkt wel alsof die in versnelling ergens tegen aan botst in het blok. Ik kan hem een klein stukje voor of achteruit duwen en dan zit er een soort grens waar ik gewoon niet doorheen kom. Net alsof ik hem tegen een muur aandruk. Ik heb zelf het vermoeden dat er iets mis is met de schakelwals maar ik weet het echt niet. Voordat ik het hele blok loshaal wou ik het eerst hier ff vragen. Sorry voor het lange bericht ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Alle hulp en reacties word gewaardeerd. Bedankt!
Plaats reactie