hallo
ik had een paar vragen als ik 80mhr team wil rijden moet je dan nog een andere slag hebben.
en zal dit een beetje gaan.
mhr 80team
dopler krukas
28mukini
yasuni r3
polini 5plaats
v vorce menbraam
mhr spruitstuk
malossi eprom.
gr max
setup
-
- Schakelrijder
- Berichten: 138
- Lid geworden op: di 22 feb 2011, 17:02
- Vervoersmiddel: derbi senda
setup
rokend rubber=dubbel vermogen
- Supermoto Rider #84
- Tuner
- Berichten: 417
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 18:10
- Vervoersmiddel: Seat Ibiza - Yamaha wr 426f Supermoto
- Locatie: Ouddorp (Z-H)
Re: setup
nee heb je geen andere slag nodig.
miss dat je de onderkant van de zuiger klein beetje moet afschuren omdat die bij sommige blokjes t carter raakt..
en voor v-force membraam moet je natuurlijk ook je carter aanpassen want die zijn er niet voor derbi dacht ik..
miss dat je de onderkant van de zuiger klein beetje moet afschuren omdat die bij sommige blokjes t carter raakt..
en voor v-force membraam moet je natuurlijk ook je carter aanpassen want die zijn er niet voor derbi dacht ik..
-- Ex Supermoto Rider # 84 --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-- Yamaha wr 426f Supermoto --
-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
Re: setup
V-force is er idd niet voor Derbi, wel voor AM6, maar daar hoef je niet je carters voor aan te passen, wel het membraam zelf, maar schijnt heel makkelijk te zijn.
Open the Throttle and Smile
Re: setup
Als ik het goed heb alleen maar de gaatjes om membraam vast te zetten.Boeki schreef:V-force is er idd niet voor Derbi, wel voor AM6, maar daar hoef je niet je carters voor aan te passen, wel het membraam zelf, maar schijnt heel makkelijk te zijn.