Stijgen van de toeren in stationair

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Trasher0180
Beginnende Derbi fan
Berichten: 25
Lid geworden op: do 11 nov 2021, 14:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-treme 2005

Stijgen van de toeren in stationair

Ongelezen bericht door Trasher0180 »

Ik heb een ongeluk gehad, brommer is er vrij heel vanaf gekomen... maar sinds het ongeluk stijgt de brommer vaak naar het maximale aantal toeren en blijft daar in hangen. Dit gebeurd alleen als het blok warm is en als hij in zijn vrij staat.
Ik ben er mee naar de brommerboer gegaan, die had de brommer getest op valse lucht (wat ik in de eerste instantie dacht)
maar die kon dat niet vinden, dus dacht dat het aan mijn keeringen zou liggen. Die vervangen zou rond de 600euro zijn.
600 euro ga ik echt niet neerleggen, maar ik ben best een leek qua sleutelen heeft iemand advies of tips? Kunnen het mijn keeringen zijn of ligt het ergens anders aan volgens jullie?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Stijgen van de toeren in stationair

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Nou, wat een afzetters voor de leerlingen..... Het is misschien 30 minuten werk en €10 aan keerringen (€50 + 10 keerringen + 12 olie) dat moet met €75 door hun gedaan kunnen worden.
Je kan bent gevallen, en mogelijk je gashendel de grond geraakt. Je kan kijken of je gaskabel/handvat nog goed is en niet blijft hangen oid/opgerekt is
Plaats reactie