hoi,
moet er tussen cilinder kop en uitlaat flens een rubbertje?
moet er een lage of hoge schacht bougie in airsal 50cc racing cilinder derbi ot?
is dit het schroefje dat in de zijkant van het blok moet om olie tegen te houden? https://josdijkman.nl/olieaftapplug-derbi.html
hoe hard zou die gaan met tandwiel 11 voor en hoe hard met tandwiel 12 voor? achter zit tandwiel 53. en de setup is airsal 50cc racing cilinder, 19mm dellorto, scr corse hm 50/70 onderlangs, powerfilter.
en welke sproeier maat zal ik nodig hebben? ik dacht zelf 106-126 ongeveer maar weet het niet zeker. alvast bedankt!
paar kleine vraagjes
-
- Schakelrijder
- Berichten: 138
- Lid geworden op: vr 03 sep 2021, 16:36
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme 2005 parmakit 95cc!
derbi drd 03 sm malossi 80!
- 42
- Pro tuner
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: paar kleine vraagjes
Er horen pakkingen ja, afhankelijk van cilinder een metalen of rubber.
Lange schacht bougie ( hoog ) ( meestal met waterkoeling )
Dat is de aftapbout die onderin het blok zit, daar zit ook een magneetje aan dus.
Over de snelheid valt niks te zeggen, tussen de 90 en 100 ?
Tussen elk tandwiel zit ongeveer 3 en 6 km/h verschil dacht ik.
Sproeier lijkt me groot, zou eerder tussen 90 en 110 kijken.
Lange schacht bougie ( hoog ) ( meestal met waterkoeling )
Dat is de aftapbout die onderin het blok zit, daar zit ook een magneetje aan dus.
Over de snelheid valt niks te zeggen, tussen de 90 en 100 ?
Tussen elk tandwiel zit ongeveer 3 en 6 km/h verschil dacht ik.
Sproeier lijkt me groot, zou eerder tussen 90 en 110 kijken.