Hallo,
Ik kwam er laatst achter dat mijn brommer een OT blok heeft ipv NT en ik wil hem dus engine swappen met NT om gezeik te voorkomen met de RDW (ik heb een na 2006 model), nou vroeg ik me af of ik een NT blok kon kopen zonder ontsteking en dan mijn ontsteking erop kon zetten? De ontsteking werkt namelijk wel nu op mijn OT blok dus blijkt dat de bobine/cdi ook ermee compatibel is, dus kan ik gewoon die spoelen en de grondplaat pleuren op een NT blok en zou hij dan werken?
Groetjes,
Luuk
Ontsteking ducati derbi
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Re: Ontsteking ducati derbi
Yes Luuk, kan gewoon, heb ik ook gedaan! Pas wel op met het demonteren van de grondplaat op de 3 kleine schroefjes. Kruiskop erop, een keer met de hamer op je schroevendraaier slaan, en dan draaien.en veel druk erop zetten met draaien
Re: Ontsteking ducati derbi
Thanks man heel erg bedanktBrommert_01 schreef:Yes Luuk, kan gewoon, heb ik ook gedaan! Pas wel op met het demonteren van de grondplaat op de 3 kleine schroefjes. Kruiskop erop, een keer met de hamer op je schroevendraaier slaan, en dan draaien.en veel druk erop zetten met draaien