Ik heb sinds 2 weken een nieuwe Aprilia SX 50 gekocht bij de dealer (zelfde als Derbi Senda Xtreme toch, of maak ik mensen nu boos). hij heeft nu 1000+ km gereden. Hij is nog helemaal standaard de dealer en ik hebben nog niks aangepast. hij loopt nu 55 max maar meestal rond de 50 op de teller. (mochten foto's nodig zijn kan ik het toevoegen)
De reden waarom ik hem nieuw heb gekocht, ik weet wat ermee gebeurd is, en ik kan hem goed onderhouden althans dat is het plan natuurlijk

Ontgrenzen
Ik zou mijn brommer graag willen ontgrenzen maar heb wel een paar eisen, mits het mogelijk is natuurlijk:
- Rond de 70 km/u
- Makkelijk terug begrenzen wanneer ik een WOK status heb.
- Als er een mogelijkheid is om een paar km/u winst te krijgen en weer makkelijk zorgen dat die weer begrenst loopt laat het me weten!
Mijn bezittingen
- Standaard gereedschap (gereedschapskist). Mocht ik nieuw gereedschap nodig hebben, wat moet ik aanschaffen?
- Heb ook geen tot weinig kennis nog.
Andere topics
Ik heb al een paar andere topics gelezen over de Aprilia SX 50 en de Derbi Senda Xtreme volgens mij zijn ze allebei precies hetzelfde toch? Maar daarin staat ook vermeld hoe je kan ontgrenzen maar nog niet specefiek waar ik naar zoek. Vandaar een nieuw topic.
Ook heb ik vaker gehoord over een "ontgrensde cdi" ik vroeg me af als ik alleen een nieuwe cdi aanschaf, of ik dan een hogere top krijg. En of dat niet slecht is voor mijn brommer als ik voor de rest alles begrensing erin laat zitten, en hoeveel km winst ongeveer?
Bonus vraag
Als je een ongeluk maakt wanneer je brommer is opgevoerd kijkt de verzekering snel naar of je brommer te hard gaat o.i.d??
Bedankt alvast voor het meedenken!