ik had mijn ketting heel slap en toen had ik em gespannen volgens mij iets te strak en als ik dan wegreed dan hoorde je bang bang en de volgende dag had ik em slapper gezet en was et even weg en nu doet die et nog beetje als je sloom door een bocht rijd mij werd vertelt dat et voortandwiel niet goed was, maar weet iemand precies wat dit geluid is????
klopt is je voor tandwiel...
gewoon vervangen... maar vervang je je voor tandwiel moet achter ook + een nieuwe ketting...
t kan ook wezen dat het in wendig is maar het lijkt me stuge dat je de ketting zo achtelijk strak heb gespannen...
tip: als je je ketting spant dan moet je twee vingers en een klein beetje ruimte tussen de achterbrug en je ketting zitten... dit meet je achter de ketting geleider...
atjow...
RM125--here's your captain speaking--Senda SM Extreme
En als je hem spant moet je het niet doen op een paddock stand ofzo maar gewoon op zijn standaart. Anders dan staat hij veel te strak als je hem er dan mee gaat rijden.
OF je hebt hem zo gespannen dat je de achterwiel as er nu ietsje scheef in hebt zitten, dan wil je ketting wel eens van een tandje springen, dan hoor je hem ook tikken zegmaar.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
heb je hem wel boven de bout van het frame , dat hij dus niet het ijzer raakt ?
je weet wel vlak achter je steps.
had ook een x verkeert gelegt perongeluk
maar dan heb je de heletijd geluid van ijzer op ijzer.