Hallo,
Ik had laatst een bericht geplaatst over toeren dat op loopt na het starten (zonder uitlaat). Nu met uitlaat loopt het toeren niet op, zonder gas te geven. Nu heb ik alleen de rode koppakking erop zitten, normaal horen er ook nog 5 zwarte ringpakkingen op, maakt het uit dat deze er niet op zitten? Hij loopt gewoon goed nu.
Gr rik
Airsal 70cc zonder koppakking
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda R
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2
Re: Airsal 70cc zonder koppakking
bedoel je dat je de buitenste pakking hebt gemonteerd maar de pakking die naast je verbrandingskamer zit en rond je tapeinden loopt niet? lijkt me niet zo handig.. Misschien lekt hij nu niet zoveel dat hij niet loopt maar dat moment zal zeker komen..
-
- Beginnende Derbi fan
Ik bedoel de zwarte 'ringetjes'
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Al eens gestart met gemonteerde uitlaat? Vaak willen ze nog wel eens gek doen met toeren zonder uitlaat.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2
ga er vanuit dat je alles nodig hebt wat in de set zit
ik denk dat je rubberen afdichtingen bedoelt die tussen de cilinder en de kop horen. met name die naast de verbrandingskamer en de gaten waar die draadeinden doorheen steken. Als je die niet monteert kan er koelvloeistof in de cilinder komen en langs de draadeinden naar buiten lekken. Met name het KVS wat in de verbrandingskamer lekt kan voor schade zorgen

-
- Beginnende Derbi fan
Ja had aan het begin last van oplopend toeren zonder uitlaat, uitlaat erop en hij deed het perfect.Danieborg22 schreef:Al eens gestart met gemonteerde uitlaat? Vaak willen ze nog wel eens gek doen met toeren zonder uitlaat.
-
- Beginnende Derbi fan
Oke bedankt, ga een pakkingset bestellen!JoopKarelSpank schreef:ga er vanuit dat je alles nodig hebt wat in de set zitik denk dat je rubberen afdichtingen bedoelt die tussen de cilinder en de kop horen. met name die naast de verbrandingskamer en de gaten waar die draadeinden doorheen steken. Als je die niet monteert kan er koelvloeistof in de cilinder komen en langs de draadeinden naar buiten lekken. Met name het KVS wat in de verbrandingskamer lekt kan voor schade zorgen
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Ach, lees ik weer eens te snel.rikheutink schreef:Ja had aan het begin last van oplopend toeren zonder uitlaat, uitlaat erop en hij deed het perfect.Danieborg22 schreef:Al eens gestart met gemonteerde uitlaat? Vaak willen ze nog wel eens gek doen met toeren zonder uitlaat.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!