Mijn derbi drd 2010 maakt (wanneer ik het gas los laat) een erg ronkend geluid ergens vanuit het kvs resevoir naar mijn idee. Als ik geen gas meer geef klappert er soms ook iets. Pok pok!! Zo klinkt het. Soms ook best hard.
Wanneer ik voorover buk en luister hoor ik het ronkende geluid aardig hard en zelfs storend. Omdat ik denk dat het niet hoort! Ik heb dit bij een senda getest en daar hoor ik helemaal niets geks. Komt echt vanonder mijn balhoofd bij het kvs resevoir vandaan. Deze zakt tevens niet en blijft netjes op peil. Ook geen rook uit de uitlaat of iets dus pakking? Hmm
Kortom: puur het motorisch geluid wat ik hoor zoemen in het kvs resevoir lijkt het. En soms wat POK POK POK! Aardig hard naar mijn mening. Ik ben echt radeloos en heb dagen lang lopen googlen maar niemand met hetzelfde probleem lijkt het!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want die onzekerheid mag wel eens afgelopen zijn. Ik heb deze brommer nu een maand. (tweedehands gekocht) en buiten dat is hij gewoon in orde en rijd lekker ontgrenst!
Wie o wie heeft een antwoord!!