afmeting derbi blok

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
knutselpiet
Banden plakker

afmeting derbi blok

Ongelezen bericht door knutselpiet »

hallo ik heb voor een knutselproject een motorblokje nodig en wil mischien een derbi motorblok gebruiken als qua ruimte past.
helaas heb ik geen derbi motorblok om te passen dus wou ik vragen of iemand hier voor mij de maat van de rode pijl op de foto zou kunnen opmeten bij zijn of haar blok.(horizontaal tussen de 2 oranje lijnen, zoals het blok in de brommer hangt.
(de foto heb ik hier op het forum "geleend").

ik heb 31cm ruimte dus zou leuk zijn als die afstand bij derbi kleiner is.

Afbeelding

alvast bedankt en groeten, knutselpiet.
VVincent
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (2008)

Re: afmeting derbi blok

Ongelezen bericht door VVincent »

Beste Knutselpiet,
Ik heb het even voor je opgemeten en het is grofweg 27cm. (met grofweg bedoel ik dat ik ruim heb gemeten, niet strak van kant naar kant...) Ik heb het gemeten zoals je het vroeg, horizontaal!
Ik heb zelf een Derbi NT blok, misschien dat OT nog anders is?! Maar dat weet ik niet...
Derbi NT zal dus sowieso gaan passen!!! :thumbup:

Ik ben nu wel lief geweest dus verwacht ik eind van dit jaar wel een pakje in mijn schoen met wat strooigoed :D
Knissaw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]

Re: afmeting derbi blok

Ongelezen bericht door Knissaw »

Ik ben nu wel lief geweest dus verwacht ik eind van dit jaar wel een pakje in mijn schoen met wat strooigoed :D
Hiervoor zal u op 5 december een afpraak moeten maken onder het kopje Meetings (http://www.derbi-forum.nl/viewforum.php?f=17)
Duurt dit Te lang, dan zult u Dhr. knutsel heel vriendelijk moeten verzoeken voor een persoonlijke afspraak met Dhr. Klaas.
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
Plaats reactie