Hey,
Mijn drd racing heb ik helemaal uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt, aantal dingen vervangen en daarna weer in elkaar gezet. Alles zit goed gemonteerd voor zover ik weet. Nu wil ik hem starten, dat duurt natuurlijk even voordat de benzine bij de carb is, aangezien alles gedemonteerd was. Nu heb ik vandaag ongeveer een halve kilometer aangelopen, maar het benzineslangetje van mijn vacuumkraan naar de carb zit geen druppel benzine in. Ik heb alles goed gemonteerd denk ik, dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Ik heb hem namelijk al eerder uit elkaar gehad voor schoonmaak(vorig jaar winter) toen ging alles perfect. Iemand een idee?
groet
maarten
derbi drd racing krijgt geen benzine
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
Re: derbi drd racing krijgt geen benzine
even aan de vacuumslang zuigen en kijken of er dan benzine stroomt.
anders is je vacuumkraan of niet goed gemonteerd of kapot of een nieuw slangetje nodig.
Succes.
anders is je vacuumkraan of niet goed gemonteerd of kapot of een nieuw slangetje nodig.
Succes.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Derbi fan
Hoi,
Ik heb dit al geprobeerd net, maar ik krijg gelijk benzine in mn gezicht haha. Dus dat zit wel goed. Ik heb wel een nieuwe kabelboom gemonteerd, maar kan dit te maken hebben met het feit dat mijn slangetje leeg blijft?
Ik heb dit al geprobeerd net, maar ik krijg gelijk benzine in mn gezicht haha. Dus dat zit wel goed. Ik heb wel een nieuwe kabelboom gemonteerd, maar kan dit te maken hebben met het feit dat mijn slangetje leeg blijft?
-
- Derbi fan
hallo,
ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Er zit een klein scheurtje aan de onderkant van het rubber van carb naar blok, ik denk dat hij daardoor valse lucht trekt en dus ook het hele vacuumsysteem niet meer werkt. Als het probleem zich na het monteren van nieuw rubber nog steeds voordoet, horen jullie van me!
ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Er zit een klein scheurtje aan de onderkant van het rubber van carb naar blok, ik denk dat hij daardoor valse lucht trekt en dus ook het hele vacuumsysteem niet meer werkt. Als het probleem zich na het monteren van nieuw rubber nog steeds voordoet, horen jullie van me!