Pagina 1 van 1
					
				Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 17:49
				door koenvanharen
				Beste forumleden,
Wat zijn de nadelen van een originele uitlaat als je hem ontgrenst op een airsal 50 cilinder zet.
Ben namelijk aan het denken om een originele uitlaat ontgrenst te kopen omdat die minder geluid heeft.
Top snelheid hoeft niet al te hoog te zijn.
En zijn deze nadelen  er niet met mijn huidige uitlaat?
Setup:
Airsal 50
Doppler endurance race krukas
Scr corse Chrome
21mm carb 
Malossi koppelingsveren 
Origineel membraan
12/53
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 19:45
				door Rikvo
				heel veel nadelen zitten er niet aan het kan alleen zijn dat je minder hard ga dan je huidige set-up met deze set-up, je kan het beste gewoon een 80cctje monteren  met een ori pijp je hebt dan wel meer slijtage in je cilinder maar loopt net iets beter dan je originele cilinder met een scr corse, een airsal 50 hoeft niet veel beter te lopen dan je originele cilinder, en anders een laagtoerige 70cc op je originele pijp zal ook net iets lekkerder gaan
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 20:11
				door koenvanharen
				Dus wanneer ik de originele pijp op mijn airsal 50 zet dan slijt hij wel sneller dan met mijn scr corse Chrome?
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 20:25
				door Rikvo
				nee dat zal niet zo zijn dat is als je je originele pijp op een 80cc zet
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 20:33
				door koenvanharen
				wat is dan bijvoorbeeld een nadeel van de originele uitlaat ? Op mijn setup?
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 20:38
				door Rikvo
				je snelheid
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 20:39
				door Rikvo
				de rest voordelen: minder geluid, minder aandacht van de politie, de onderdelen slijten minder omdat je minder toeren maak, de brommer zuipt minder, ga zo maar door
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 21:10
				door koenvanharen
				Maak ook minder toeren als hij ontgrenst is ? Lijkt me sterk
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: ma 13 jul 2015, 22:27
				door Rikvo
				op de 12000 toeren kom je denk ik niet hoor met een ori pijp zmet een scr wel zou het verder niet weten
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: di 14 jul 2015, 10:39
				door kaj7kaj
				Moet je wel een goede ori uitlaat kopen, als ze lek zijn zijn het verschrikkelijke herrie dingen
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: di 14 jul 2015, 15:33
				door koenvanharen
				Als iemand nog een originele uitlaat verkoopt stuur mij dan een pb of whats appje op nummer : 0637306153
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: wo 15 jul 2015, 13:25
				door D25
				ik heb nog wel een orginele bocht liggen telt dat ook?
			 
			
					
				Re: Originele uitlaat
				Geplaatst: wo 15 jul 2015, 15:43
				door koenvanharen
				Heb mijn originele uitlaat gevonden bedankt voor de reactiee