nu heb ik ongeveer de eerste 100 km erop zitten, en kijk even naar de kleur van mijn (nieuwe) bougie.
ik vind dat hij nog niet lekker loopt (weinig vermogen). hij rijd wel gewoon goed en slaat ook niet af ofzo, maar het trekt niet lekker door.

lijkt mij wat aan de zwarte kant, dus ik denk 1 misschien 2 maatjes kleiner? ik merk ook als ik mijn gas los laat, dat hij niet helemaal naar stationair terugzakt in een keer.
er zat een brief in de doos bij de cilinder dat ik de ontsteking op 0,5mm voor het dode punt moest zetten, nou heb ik hier geen micrometer, dus ik heb de grondplaat in ongeveer 10 standen gehad, en gewoon gekeken wanneer hij het beste liep. hij staat nu een klein stukje (1mm) met het streepje rechts van het puntje op het blok. (vroeger dus), ik hoor nu wel een soort tokken in de motor, equivalent aan het toerental
als ik hem op het streepje zet, hoeveel voorontsteking is dit dan? en hoe moet ik in godsnaam meten wanneer de vonk optreedt als ik geen contactpunten heb?:P
moet dit echt bij die airsal cilinders? of beter gewoon op het standaard streepje laten staan? misschien iemand ervaringen?
Bedankt.