Hallo,
Ik heb een vraagje over mijn kickstarter namenlijk:
als ik mijn kickstarter naar buiten draai (zo staat dat ik hem aan kan kicken) valt hij naar voren..
Iemand een idee wat het probleem is, en wat ik er aan zou kunnen doen?
Kickstarter valt naar voren?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 2011
Re: Kickstarter valt naar voren?
Dat ie begint te ratelen? je kan proberen om je kickstarter een slag te draaien.
-
- Banden plakker
Nee, hij ratelt niet.. Ik heb meer het idee alsof er vanbinnen iets is afgebroken waardoor hij niet meer blokkeert of dat er een veertje ergens is losgeschoten. Normaal gesproken als je hem naar buiten draait blijft hij rechtop staan.. Maar zodra ik hem naar buiten draai, valt hij naar voren.
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda r-xtreme 06
Waarschijnlijk is je kickstarter veer afgebroken ofzo iets want als ik het goed begrijp valt de hele hevel naar voren met de as mee en niet de kickstarter hevel zelf dus echt het hele kickstarter. waarschijnlijk is hij dan afgebroken omdat hij de kickstarter hevel niet meer opzijn plek houd zo valt hij naar voren.
is mijn conclusie,
ik zal je olie aftappen en kvs aftappen en koppelings deksel even los maken en kijken wat er loos is.
Heb je gelijk een goed excuse om je koppelingsplaten of je kvs te vervangen en je blok olie
Succes ik hoor graag wat het was!
Mvg,
Koen
is mijn conclusie,

Heb je gelijk een goed excuse om je koppelingsplaten of je kvs te vervangen en je blok olie

Succes ik hoor graag wat het was!
Mvg,
Koen
DROP A GEAR AND DISAPPEAR
-
- Banden plakker
Hallo!, ik heb het probleem gevonden namelijk: een stukje van het starterquadrant is kapot.. In de link kun je zien wat er afgebroken is: http://www.easyparts.nl/showdrawing/151 ... haft-.html Tussen nummer 1 en 12 zie je een naar boven richtend plaatje, die is afgebroken!
Anco.
Anco.