grote sproeier?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
mototje
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 06 okt 2013, 10:40
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition
Locatie: rijssen

grote sproeier?

Ongelezen bericht door mototje »

beste forummers..

mijn brommer heeft een hele grote sproeier nodig, heeft dit altijd al gehad. eerst reed ik alleen met ontgrensde pijp met sproeier 92, en nu ook de carb ontgrensd en sproeier 108 gestoken. Dit in de veronderstelling dat hij te rijk zou lopen om hem al afbouwend af te kunnen stellen, maar hij loopt veel te arm. Echter lost gewoon een grotere sproeier het niet op, want hij gaat nu al stotteren als ik lang half gas rij.

waar zou dit aan kunnen liggen?
Wat heb ik gedaan:
-valse lucht gecontroleerd, en nieuw spruitstukrubber gemonteerd
-membraan gecheckt, en nieuwe pakkingen gemonteerd
-nog 3 maal valse lucht gecheckt, geen resultaat met de remreiniger proef.
-gespeeld met de luchtschroef, alles geprobeerd, van 1 slag los tot 3.(hij reageert hier wel op, gaat lager/hoger stationair lopen, echter verschil is minimaal)
-bougiekleur gechekt na tijd volgas te hebben gereden(met in mijn ogen te arm afgestelde carb) en deze was vrij wit in mijn ogen
-hele vlotterbak schoon gemaakt

wel rijdt mijn brommer op bougie b9es, inplaats van b8es, zou dit een probleem kunnen zijn? de brommerboer heeft deze bougie erin gezet nadat hij hem had afgesteld(de eerste keer nadat ik zelf mijn pijp had ontgrensd)

zit zelf te denken aan een probleem in de aanzuiging van de benzine, filter verstopt of de vacuümkraan opent niet volledig.

Wat denken jullie?
Plaats reactie