Hallo,
Ik heb bij mijn Senda (helemaal origineel) de dunne uitlaatbocht teruggeplaatst, met een dikke bocht zat er sproeier 70 in, wat moet er ongeveer bij een dunne bocht in?
Alvast bedankt.
Groet,
Wouter
Afstellen Derbi Senda
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2003
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: Afstellen Derbi Senda
Dat zul je zelf moeten testen.
Rijd je brommer eerst goed warm. Zoek dan een lang rechtstuk op en ga daar zeker 100 meter op topsnelheid. Knijp vervolgens je koppeling in en zet je contact uit. Wacht tot je stilstaat en laat dan je koppeling los. Vervolgens kun je je bougie eruit draaien. Is de kleur koffiebruin dan is je sproeiermaat goed. Is je bougie zwart, dan kun je een maat kleiner gaan. Is je bougie wit of grijs neem dan een grotere sproeier.
Ik zou met stapjes van 2 sproeiermaatjes naar beneden of naar boven gaan.
Rijd je brommer eerst goed warm. Zoek dan een lang rechtstuk op en ga daar zeker 100 meter op topsnelheid. Knijp vervolgens je koppeling in en zet je contact uit. Wacht tot je stilstaat en laat dan je koppeling los. Vervolgens kun je je bougie eruit draaien. Is de kleur koffiebruin dan is je sproeiermaat goed. Is je bougie zwart, dan kun je een maat kleiner gaan. Is je bougie wit of grijs neem dan een grotere sproeier.
Ik zou met stapjes van 2 sproeiermaatjes naar beneden of naar boven gaan.