Beste Derbi forumers
Ik rij nu een maand of 4 een derbi een mooi ding alleen nu zijn me ketting en tandwielen versleten en was ik even naar de brommerboer geweest om te vragen wat nou een setje kost hij vertelde mij dat je dan rond de 75 euro komt en dan legt hij ze er ook nog niet eens op dit lijkt mij erg duur omdat je ze op webshops als voor 30 euro vind(ik snap dat je dan mindere kwaliteit heb) en er op leggen kan ik zelf ook wel dus mij vraag is wat is een beetje een goede ketting en tandwiel en hoe duur zijn die
Alvast bedankt
Ketting en tandwielen
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Ketting en tandwielen
Er zijn inderdaad verschillende merken ketting/tandwielen. Regina of Afam is wel een goed merk.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD anniversary #85
Als ik ze dan op josdijkman haal moet ik dan een los voortandwiel achtertandwiel en ketting halen regina gold is een goede ketting toch?
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Dat is een goede ja, inderdaad een los vtw en atw
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD anniversary #85
Dankjewel voor je reactie heb een regina gehaalt en losse tandwielen nu wachten tot ze binnen zijn en tot die tijd maar fietsen naar school