Scheur in uitlaat
-
- Tuner
Scheur in uitlaat
Ik ben slachtoffer geworden van de regen etc, mn uitlaat heeft dus roest maar nu zit er n scheurtje in..ik ben ff langs het metaalbewerkingsbedrijf geweest waar ik werkte afgelopen zomer maar die kerel zei dat het niet te lassen valt als het te dun is, hij had het over een plaatje over de schreur? Dat doen of gewoon voor n nieuwe uitlaat gaan?
- Lex
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6725
Re: Scheur in uitlaat
Wat voor uitlaat is het?Dominator33 schreef:Ik ben slachtoffer geworden van de regen etc, mn uitlaat heeft dus roest maar nu zit er n scheurtje in..ik ben ff langs het metaalbewerkingsbedrijf geweest waar ik werkte afgelopen zomer maar die kerel zei dat het niet te lassen valt als het te dun is, hij had het over een plaatje over de schreur? Dat doen of gewoon voor n nieuwe uitlaat gaan?
Is hij heel erg geroest? Ziet hij er niet uit?
Je kunt eigenlijk gewoon dat deel doorslijpen, en dan een plaatje maken, en erin lassen.
Ligt er aan wat je wilt.
Ik zou andere uitlaat halen

-
- Tuner
Ori uitlaat, nogal verroest maar lijkt me nog wel opknapbaar :p Maar ik zal mn vader is overtuigen dat mn Derbi nodig een MK thrower nodig heeft
Valt wel te lassen, Vriend van me had ook een dikke scheur erin gekregen eergister, Gister heeft die het laten lassen gewoon mig mag uitlaat zit weer perfect dicht.
Maar ik weet niet hoe smal/breed die scheur is.
Heb je hem al laten zien daar? Want als ze prof lassers hebben zullen ze hem makkelijk kunne fixe
Maar ik weet niet hoe smal/breed die scheur is.
Heb je hem al laten zien daar? Want als ze prof lassers hebben zullen ze hem makkelijk kunne fixe