hitteband aan te raden of niet??
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
hitteband aan te raden of niet??
Hoi is er iemand die hitteband gebruikt om zijn of haar uitlaat? En is het merkbaar op snellere setups? Ik las dat door de warmere temperatuur van de uitlaatgassen je een prestatie of vermogens winst zou kunnen behalen! Is dit dan merkbaar op straat of alleen op de testbank??
ride with pride
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
Re: hitteband aan te raden of niet??
Door de band komt je uitlaat sneller op temperatuur en blijft beter op temperatuur als je bijvoorbeeld stilstaat etc.
Als je even googelt zal je al snel het een en ander vinden. Op het scooterfreaks staat ook het een en ander.
Zelf denk ik niet dat je héél veel prestatie winst zult behalen, misschien wel op de echte snelle set-ups.
Als je even googelt zal je al snel het een en ander vinden. Op het scooterfreaks staat ook het een en ander.
Zelf denk ik niet dat je héél veel prestatie winst zult behalen, misschien wel op de echte snelle set-ups.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Wil je dan zeggen dat je er meerdere Pk,s bij krijgt?
ride with pride
je zal weinig tot geen verschil merken.
-
- Tuner
Dacht ik ook ook al tis wel een mooi gezicht, maar dat is ook alles
ride with pride