derbi senda kopen
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda drd 2003 vespa ciao aeon cobra 50
derbi senda kopen
ik zag deze derbi senda drd van 2003 staan:
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... lossi.html
Ik wil misschien een keer naar deze brommer gaan kijken. Is deze brommer misschien bekend bij jullie? Zullen de kappen nog op te knappen zijn want er zitten allemaal zo'n kleine haarscheurtjes in. En het zadel kun je dat nog repareren? Ik heb er nu 750 euro op geboden.
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... lossi.html
Ik wil misschien een keer naar deze brommer gaan kijken. Is deze brommer misschien bekend bij jullie? Zullen de kappen nog op te knappen zijn want er zitten allemaal zo'n kleine haarscheurtjes in. En het zadel kun je dat nog repareren? Ik heb er nu 750 euro op geboden.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Re: derbi senda kopen
aantal km? Ben je al gaan kijken? Testritje gemaakt? En om eerlijk te zijn, het licht is defect, een ander lampje steken is twee secondjes werk, de kappen zien er best afgeragd uit en tape op de achterste kappen? Ik gok op een afgeragd ding waar je nog veel op gaat vloeken... En direct 750 bieden is zowiezo niet slim, was met 650 begonnen, kon je naar 700 gaan en had je heb misschien voor 700 

-
- Derbi fan
nee ik moet nog gaan kijken maar de koper moet nog contact met mij opnemen. En ik heb meteen 750 geboden omdat je niet minder kan bieden. Maar je kan nog altijd afdingen als je gaat kijken.
- derbisendahpi
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda x-treme 70cc
puch 70cc
tomos snor - Locatie: Galder NB
denk dat er nog wel veel werk aan zit 

-
- Derbi fan
ja de kappen moeten denk ik vervangen worden, het zadel vervangen of opnieuw bekleden.
Ik moet eerst nog maar eens gaan kijken maar de verkoper heeft nog niet gereageerd
Ik moet eerst nog maar eens gaan kijken maar de verkoper heeft nog niet gereageerd
-
- Pro tuner
en ik heb zo'n gevoel dat je nog elektrische problemen gaat hebben...
-
- Derbi fan
waarom denk je dat hij elektrische problemen krijgt omdat de verlichting niet werkt? Waaraan denken jullie waar nog veel werk aan zit?
-
- Pro tuner
als ik mijn derbi zou verkopen zou ik zowiezo het licht maken, waarom werkt het licht niet? Lampje vervangen, twee seconden werk, zekering kapot, twee seconden werk, kabelboom naar de fuck, have fun!
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
kijk inderdaad de kabelboom goed na... (vooral bij het balhoofd)
Die voorband is ook aan het eind van zijn wereld, en het is niet de originele band (veerubber) dus is zijn 2de voorband al.
Een voorband gaat +/- 14.000km mee dus gok maar dat hij +20.000km op het blok heeft staan (is natuurlijk puur theorie!!!)
Die voorband is ook aan het eind van zijn wereld, en het is niet de originele band (veerubber) dus is zijn 2de voorband al.
Een voorband gaat +/- 14.000km mee dus gok maar dat hij +20.000km op het blok heeft staan (is natuurlijk puur theorie!!!)
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
is een Senda R, welk type precies moet je even navragen... Die DRD 2003 in je beginpost heeft wel prolink achterbrug en deze niet, en deze is een crossmodel. En NOG harder verbeunt 

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
-
- Derbi fan
maar hij is wel goedkoop
zegt hij zelf toch ook beetje beunbrommer geweest 

Zelf kabelboompje maken is ook niet zo erg hoor.
Ik heb zelf mijn hele kabelboom eraf gehaalt omdat die ook verrot was ( Alle senda kabelbomen zijn flut )
Mijn pa had gewoon een paar draden getrokken en nog wat dingen gedaan zodat de verlichting het gewoon doet hij was binnen uurtje klaar dus valt wel mee met die verlichting
K zou eerder die 1e nemen dan die 2e die 2e ziet er echt verbeunt uit
Ik heb zelf mijn hele kabelboom eraf gehaalt omdat die ook verrot was ( Alle senda kabelbomen zijn flut )
Mijn pa had gewoon een paar draden getrokken en nog wat dingen gedaan zodat de verlichting het gewoon doet hij was binnen uurtje klaar dus valt wel mee met die verlichting

K zou eerder die 1e nemen dan die 2e die 2e ziet er echt verbeunt uit
-
- Derbi fan
die van die eerste heb ik ook liever maar die heeft nog steeds niet gereageerd.
en die tweede ik denk toch dat ik die niet koop want ik vertrouw het niet omdat het blokje niet loopt.
Misschien is het blok wel helemaal naar zijn grootje gereden. Als je hem verkoopt maak je het blokje toch eerst lopend want als hij zegt van hij heeft een jaar stilgestaan en nu loopt hij niet meer dan kan er nooit veel aan kapot zijn.
en die tweede ik denk toch dat ik die niet koop want ik vertrouw het niet omdat het blokje niet loopt.
Misschien is het blok wel helemaal naar zijn grootje gereden. Als je hem verkoopt maak je het blokje toch eerst lopend want als hij zegt van hij heeft een jaar stilgestaan en nu loopt hij niet meer dan kan er nooit veel aan kapot zijn.
Blokje lopend maken is niet zo moeilijk maar het kan ook zijn dat de krukas+cilinder naar zijn grootje zijn en dat gaat wel weer wat meer kosten natuurlijk.
-
- Derbi fan
ja maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal kapot is aan de motor dus dan kan het oplopen in de honderden euro's
ik ga morgen toch naar die 1ste derbi drd kijken
ik ga morgen toch naar die 1ste derbi drd kijken
- derbisendahpi
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda x-treme 70cc
puch 70cc
tomos snor - Locatie: Galder NB
hahaha als je dat veel werk vind? dat is juist minste werk ik zou eerder het motorblok eerst uit elkaar gooien en dat helemaal perfect maken en daarna pas je kappenthijs.c schreef:ja de kappen moeten denk ik vervangen worden, het zadel vervangen of opnieuw bekleden.

-
- Derbi fan
ik heb de eerste derbi gekocht liep perfect met de malossi 50
Gefeliciteerd met je derbi dan!
en nu hopen dat het licht niet teveel problemen gaat geven maar dat zal wel niet, als die perfect loopt dat is heel wat!
goed overal op gelet en alle 6 de versnellingen gebruikt? ff door remmen etc?
en nu hopen dat het licht niet teveel problemen gaat geven maar dat zal wel niet, als die perfect loopt dat is heel wat!
goed overal op gelet en alle 6 de versnellingen gebruikt? ff door remmen etc?
-
- Derbi fan
ja ik heb alle zes de versnellingen gebruikt. hij loopt wel als un tiet met die 50cc malossi en bidalot uitlaat.
licht moet ik maar eens naar kijken maar ik ga em vrijdag pas ophalen.
misschien wel weer een ander carburateur erop want er zit nu een 21mm op die me denk ik arm gaat zuipen
licht moet ik maar eens naar kijken maar ik ga em vrijdag pas ophalen.
misschien wel weer een ander carburateur erop want er zit nu een 21mm op die me denk ik arm gaat zuipen