hallo allemaal,
ik ben van plan een derbi drd evo te kopen, alleen vroeg ik me een paar dingen af.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik voor de looks zal gaan of voor minder km.
Als een brommer goed onderhouden is en 10.000 heeft gelopen dan kan hij toch nog lang mee? Ik vind namelijk de evo limited mooier dan de normale evo. Alleen heeft de limited die ik op het oog heb 10.000 gelopen en de normale evo iets van 3.000.
graag jullie meningen
hier nog even de linkjes:
derbi evo van drdevo van dit forum:
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=13&t=771
de limited van speurders:
http://www.speurders.nl/overzicht/moois ... =derbi+drd
mvg
derbi kopen, aantal Km? of uiterlijk?
- supertukker13
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd evo 2010
derbi kopen, aantal Km? of uiterlijk?
Laatst gewijzigd door supertukker13 op ma 14 feb 2011, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
derbi drd evo 2010
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Re: derbi kopen, aantal Km? of uiterlijk?
Wat is het verschil in prijs? Het scheelt wel veel moet ik zeggen 3000 tegen over 10000. Hier moet je gaan afwegen: Hoeveel rijd ik? Wil ik aan mijn brommer gaan knutselen? Wil ik hem hard opvoeren? Vind ik het verschil in geld het uiterlijk waar. Stuur anders ff linkje van de brommers;)
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
- supertukker13
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd evo 2010
ik heb nog geen idee of ik veel zal gaan rijden. mijn school is niet ver weg, dus het zou dan meer een beetje voor de lol rijden zijn. verder wil ik hem niet echt opvoeren. andere uitlaat of ander tandwiel, maar verder niks.
Maar als ik de limited zou nemen zou ik niet echt iets veranderen. Bij de normale evo gewoon wat dingetjes om hem mooier te maken. velglint en voorvork beschermers (vind de voorvork van de evo echt veel minder mooi dan die van de evo limited).
Het prijs verschil is 200 euro ongeveer. Evo limited 2300. Evo 2500 (nog niet zeker).
mvg
Maar als ik de limited zou nemen zou ik niet echt iets veranderen. Bij de normale evo gewoon wat dingetjes om hem mooier te maken. velglint en voorvork beschermers (vind de voorvork van de evo echt veel minder mooi dan die van de evo limited).
Het prijs verschil is 200 euro ongeveer. Evo limited 2300. Evo 2500 (nog niet zeker).
mvg
derbi drd evo 2010
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition
ik zou voor de normale evo gaan...
koop je voor nog een setje mooie handkappen, en het voorspatbord van een evo limited. en dan heb je een brommer met veel minder km's en bijna hetzelfde!
ben btw zeer tevreden over men evo ltd...
koop je voor nog een setje mooie handkappen, en het voorspatbord van een evo limited. en dan heb je een brommer met veel minder km's en bijna hetzelfde!
ben btw zeer tevreden over men evo ltd...

Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition
en nog een keer
2500 voor een normale evo is wel veel hoor... kijk een op marktplaats. staan ze nieuw voor 2800 ofzo?
2500 voor een normale evo is wel veel hoor... kijk een op marktplaats. staan ze nieuw voor 2800 ofzo?

Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
ik zou voor de limited gaan die is nieuw ook een stuk duurder