Hallo , ik heb een vraagje , een tijdje geleden toen ik nog 45ree was ik gewoon aan het rijen en opeens schoot mijn prop los in mijn uitlaat :p . Ik dacht leuk nu rij ik wat rapper enzo , en hij ree perfect . Was goed afgesteld met een sproeier 70. bougie kleur zat goed.dus toen hij 45 ree stond hij te rijk. Na een tijdje rijen begon het wat saai te worden en besloot ik mijn carbu ook te ontgrenzen. ik zit er echt al super lang me bezig voor hem afgesteld te krijgen maar het lukt mij echt niet, altijd te rijk of te arm nooit is perfect. heb er redelijk lang te rijk mee gereejen. Nu na al die problemen heb ik besloten om gewoon terug te gaan naar sproeier 70 met enkel uitlaat ontgrenst. nu Als ik naam mijn cilinderkop en begin van uitlaat kijk komt er allemaal zwarte smurie uit. net gelijk de te zwarte bougie :/ , mijn broer had vroeger ook een probleem met zijn cilinder en zei tege mij dat hij kapot was en vol met olie zat. Nu begin ik langzaam te denken dat mijn cilinder kapot is :/ , ook als ik nu lang rij word hij snel warm en begint hij zijn kracht wat te verliezen wat eigelijk niet zou mogen :s , kan iemand mij zegge wat het probleem juist is ? en wat ik kan doen ? Alvast bedankt ! ( op de foto's was mijn cilidnerkop/ uitlaat net gekuist en had er +- 10 km me gereden en de uitlaat zit zowiezo goed op de cilinderkop )