remzuiger wil er niet uit

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
donnyslats
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm xtreme

remzuiger wil er niet uit

Ongelezen bericht door donnyslats »

Hallo,

ik wil mijn remklauw reviseren dus moeten de remzuigers eruit. Nu krijg ik ze er dus niet uit met een tang, dus heb ik ze weer op de leiding gezet en ontlucht.
maar als ik nu de hendel inknijp komen ze er met hardknijpen in de hendel wel een stukje naar buiten, maar als ik dan de hendel loslaat gaan de zuigers ook weer een stukje terug naar binnen. ik kan ze er zo dus ook niet uit pompen.
heeft iemand enig idee hoe ik de er nog uit kan krijgen. Ik heb het ook al geprobeerd met perslucht enzo maar dat gaat niet.

ik hoop dat jullie nog een idee hebben!

Donny
JoostvanK
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme sm '05

Re: remzuiger wil er niet uit

Ongelezen bericht door JoostvanK »

Hoeveel bar heb je erop gezet dan met perslucht?

Precies hetzelfde probleem gehad met revisie van mn remklauwtjes.
Bij mij was er 15bar nodig voor m'n remzuigertje voor.
Achter wilde er ook maar niet uit... Uiteindelijk 40bar erop bij een bedrijf in de buurt en toen klapte hij eruit.
donnyslats
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm xtreme

Ongelezen bericht door donnyslats »

ben langs me werk gegaan ( autobedrijf). Remklauw is gesplits dus ik had een luchtspuitje op het gatje gezet die de 2 helde met elkaar verbinde en een boutje in het banjo/nippel gat maar wou er egt niet uit..
Maar als je in de hendel knijpt horen de zuigers tog naar buiten te komen en bij los laten van de hendel op dezelfde positie te blijven. Zodat je ze eruit kan pompen dus. Iig dit was pas zo bij klauwe reviseren op mijn werk
robin-l
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-race sm 2008

Ongelezen bericht door robin-l »

zelfde probleem gehad, ik heb gwn wd 40 en al het kruipspul wat ik gevonden heb ertussen en erin gegooid, en flink lopen wrikken met een kniptang, uiteindelijk kwamen ze los, als ze er al een heel stuk uit zijn kan je gaan boren, (zeker niet aan te raden, ging bij mij mis) :palm:
Plaats reactie