De gele draad, want vreemd genoeg hebben ze alles op 1 spoel zitten..
Als je het echt goed wilt doen, dan moet je zorgen dat de lichtspoel niet meer aan de massa ligt.
Dan kan je met een gelijkrichtbrug er een nette spanning van maken.
Of de juiste regelaar vinden, deze hebben meestal 5 aansluitingen.
2x wisselspanning in, massa, +12V naar de akku en een sense draad die naar de verlichting gaat
(sense draad is om ook onder belasting de spanning netjes op 12V te houden, had ik op m`n Skyteam zitten, werkt prima)
Gelijk dan ook je verlichting rechtstreeks op de akku maken.
En nog een tip voor de ontsteking:
Zet er een DC CDI met losse bobine op.
Dan weet je zeker dat je een sterke vonk hebt(in elk geval een stuk beter bij lage toeren)
En geen uitgefikte laadspoelen meer als je veel toeren draait(is echt een zwak punt..)
Heb je misschien ook wat links waar ik die dingen kan
Vinden ?, want een maatje kwam namelijk aan met zo Peugeot
Spanning regelaar dan was het makkelijk geweest